arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲

پاسخ ندادن به تلفن،دلیل خودداری نکونام ازحضور در اردوی پیش ازبازی استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوادنکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران وهافبک تیم استقلال تهران پس از اینکه مدیرعامل این باشگاه به تماس تلفنی اش پاسخ نداد ناراحت شد و تصمیم گرفت در اردوی پیش از بازی آبی پوشان تهران مقابل استقلال خوزستان حاضر نشود.
 
به گزارش ایرنا، نکونام که زمزمه های جدایی اش از تیم فوتبال استقلال تهران شنیده می شود روز چهارشنبه هفته جاری پس از یک جلسه غیبت و صحبت با امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان به تمرینات استقلال بازگشت اما در اردوی پیش از بازی امروز (شنبه) آبی پوشان پایتخت مقابل استقلال خوزستان شرکت نکرد تا حضورش در این دیدار منتفی شود.
 
پیشتر قرار بود نکونام تیم استقلال تهران را در دیدار مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته های بیست و دوم و بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های ایران همراهی کند و سپس در نشستی با امیر قلعه نویی تکلیف نهایی اش برای ماندن در جمع آبی پوشان یا جدایی از این تیم مشخص شود.
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و هافبک تیم استقلال تهران اعلام کرده است از باشگاه هایی در قطر، چین و ترکیه پیشنهاد دارد و با پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه استقلال بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.
 
تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 16 و 40 دقیقه امروز (شنبه) در هفته بیست و دوم لیگ برترباشگاههای ایران درورزشگاه آزادی تهران پذیرای استقلال خوزستان است.
 
به گفته میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال، کارت بازی آنتونیو کاروالیو ملقب به تونی بازیکن برزیلی آبی پوشان صادر شده است و این هافبک هجومی می توانددر صورت صلاحدید کادر فنی تیم استقلال تهران در دیدار امروز به میدان برود.
 
تیم فوتبال استقلال تهران اکنون با 41 امتیاز، صدرنشین لیگ برتر باشگاه های ایران است.
نظرات بینندگان