arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲

پرسپولیس با شکست به استقبال دربی رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پرسپولیس بعد از تساوی برابر نفت این بار برابر فولاد تن به شکست داد تا دومین بازی مهمش برابر صدرنشینان را واگذار کند
 
 طلسم ناکامی ها پرسپولیس در اهواز ادامه دارد؛ در ادامه بازی های هفته بیست و دوم تیم پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد؛ پرسپولیسی ها که ابتدا با گل سید صالحی از رقیب جلو افتادند در ادامه دو گل دریافت کردند تا حالا همه چیز برایشان سخت شود؛

آنها در جدول نزول کردند و به رتبه سوم رسیدند و از همه مهمتر اینکه پیش از دربی حساس تهران تن به شکست دادند. نکته مهم دیگر اینکه فولادی ها در این بازی انتقام بازی رفت را از سرخ های تهران گرفتند و این تیم را در جدول رده بندی به زیر کشیدند. این اولین تقابل پرسپولیس و فولاد در اهواز در این فصل بود و کمی بعد این دو تیم باید یکبار دیگر در این شهر به میدان بروند و دیدار تک حذفی جام حذفی را هم برابر یکدیگر برگزار کنند.

پرسپولیسی ها با این شکست دومین شکست خود در نیم فصل دوم را هم تجربه کردند و البته تنها نکته خوب برای آنها این بود که هیچ بازیکنی سه اخطاره نشد و همه در دربی حاضر خواهند بود.

طوفانی که گسترش برپا کرد
اما پیش از اتمام بازی های این هفته تیم گسترش در تبریز فوق العاده کار کرد و با نتیجه 5 بر صفر تیم راه آهن بجران زده را از پیش رو برداشت. در این دیدار مهرداد بایرامی به تنها 4 گل زد تا در جدول رده بندی برترین گلزنان لیگ 10 گله شود. گسترشی ها بعد از قطع همکاری با خطیبی به نظر می رسد دوباره احیا شده اند. سپاهان نیز همچنان روند رو به رشدش ادامه دارد؛ شاگردان کرانچار دوباره یک برد دیگر به دست آوردند و این بار تیم داماش را با دو گل از پیش رو برداشتند تا در جدول رده بندی هم یک پله بالا بیایند و پشت سر پرسپولیس در رتبه چهارم بایستند.

 تراکتورسازی هم در راستای بحرانی که برای تیمش به وجود امده باز هم یک تساوی برابر سایپا به دست آورد تا این بار جلالی 3 – 3 متوقف شود. پیروزی دو بر یک ملوان برابر مس هم دیگر نتیجه ای بود که رقم خورد.
نظرات بینندگان