arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

شکایت از مرتضوی به اتهام خروج اسناد محرمانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا دقیقی یک وکیل دادگستری از سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به اتهام خروج اسناد محرمانه قوه قضاییه و نگهداری آن به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت شکایت کرد.

دقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت که امروز در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حضوریافته و به اتهام یاد شده علیه دادستان سابق تهران شکایت کرده است.

این وکیل دادگستری توضیح داد: دادستان سابق تهران در یکی از جلسات بازپرسی پرونده پالیزدار در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت، اسناد و اوراق محرمانه و سری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه را از کیف خود خارج کرد بدون اینکه نامه رسمی برای نگهداری این اسناد و مدارک محرمانه قوه قضاییه داشته باشد.

دقیقی اضافه کرد: در جلسه ای هم که آقای مرتضوی برای صلح و سازش در پرونده پالیزدار از ما دعوت کرده بود، اسناد و اوراق محرمانه را آورد و روی میز گذاشت که بسیار تعجب کردیم چنین اسنادی را همراه دارد.

این وکیل دادگستری همچنین از شکایت خود علیه اعضای کابینه دولت دهم به اتهام دریافت کارت های هدیه از رییس سابق سازمان تامین اجتماعی، شکایت از عوامل مالی سازمان تامین اجتماعی، شکایت از برخی نمایندگان مجلس به اتهام دریافت کارت های هدیه از رییس سابق سازمان تامین اجتماعی و همچنین شکایت از رییس سابق تامین اجتماعی به اتهام اختلاس و خیانت در امانت به عنوان یک بیمه شده تامین اجتماعی خبر داد.
نظرات بینندگان