arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

اعدام پنج قاچاقچی در شيراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حكم اعدام پنج نفر قاچاقچی مسلح مواد مخدر با احکام دادگاه انقلاب صبح امروز سه شنبه درشیراز اجرا شد.

به گزارش مهر، احكام اعدام این قاچاقچیان که اقدام به حمل و نگهداری مسلحانه 59 کیلوگرم تریاک کرده بودند حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در محل زندان عادل آباد شيراز به اجرا در آمد.

احکام اين متهمان كه همگي در دادگاه انقلاب اسلامي محاكمه شدند پس از طي مراحل قانوني  به  تأييد دادستان کل کشور رسید و پس از مخالفت با درخواست عفو این متهمان با استیذان ریاست قوه قضائیه در زندان عادل آباد شیراز به اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین با اشاره به کشف اخیر باند قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در استان فارس عزم و اراده دستگاه قضایی و انتظامی استان در مسیر مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را جدی خواند و افزود: قاچاق مواد مخدر بحث مهمي است كه امروزه دامنگير كشور ما شده و متاسفانه آلوده كردن جوانانی كه در رشد و توسعه جامعه نقش مهمي ايفا مي كنند از برنامه هاي دشمنان نظام است.

علی القاصی  با تاکید بر وظيفه و نقش ساير دستگاه ها در امر  مبارزه با مواد مخدر گفت: هر دستگاهی با توجه به نقشي كه در زمينه فرهنگ سازي ، پيشگيري ، برخورد و مبارزه با مواد مخدر را  دارد باید با تعامل این امر مهم را عملی کنند.

وي همچنین افزود: در سال جاری تعداد زیادی از احکام قاچاقچيان مواد مخدر به اجرا در آمده و اجرای احکام متهمان دیگر قاچاق مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.
نظرات بینندگان