arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

ماجدي: نکونام نمي‌خواست با ما ادامه دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دربي 78 که روز جمعه برگزار مي‌شود، گفت: تجربه اين بازي با ساير بازي‌ها متفاوت است و ما مي‌دانيم که حاشيه‌ها بر متن اين بازي غلبه مي‌کند اما خوشبختانه از آنجايي که مديريت، کادر فني و بازيکنان ما از تجربه بالايي برخوردارند اين بازي براي ما سخت نيست. اميدوارم که تيم حريف هم به حاشيه‌ها کمتر توجه کند و اجازه بدهند بازي در مسائل فني پيش برود.

به گزارش فارس،سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره اينکه بازي هم صفر صفر مي‌شود و يا گل دارد ادامه داد: باور کنيد که هيچکس دوست ندارد اين بازي صفر صفر شود و همه عوامل دست به دست هم مي‌دهند تا مردم از فوتبال لذت ببرند و هيچ تيمي هم علاقه‌مند به نتيجه صفر صفر نيست اما فشار و استرس اين بازي اينقدر بالاست که ناخواسته اين اتفاق مي‌افتد. اميدوارم که اين بازي گل داشته باشد.

وي درمورد بيانيه‌هايي که دو باشگاه پرسپوليس و استقلال عليه يکديگر صادر مي‌کنند اظهار داشت: در اين مدت من هيچ حرفي درباره اين مسائل نزدم چون با اين کارها مخالفم و هتاکي‌ها باعث شده تا ورزش فراموش شود شايد اگر من بگويم مخالف اين مسائل هستم کسي باور نکند اما واقعيت ورزش اين نيست و شايد اگر باشگاه ما بيانيه‌اي صادر کرده براي دفاع از حق خودش بوده اما امکان دارد که اين انشاء خوب نبوده است. من دوست ندارم وارد اين بازي‌ها شوم چرا که دوران فوتبال حرفه‌اي يک روزي تمام مي‌شود.

ماجدي در پايان در خصوص جدايي جواد نکونام از استقلال اظهار داشت: رفتن نکونام داستان خاصي نداشت. خود من احساس مي‌کردم او در تيم باقي مي ماند اما وقتي که از تيم جدا شد عملاً فهميدم که نکونام رفتني است و او نمي‌خواهد با ما ادامه دهد. مديريت باشگاه هم در اين قضيه پذيرفت که او از ما جدا شود و حالا مسئوليت بازيکنان ما سنگين‌تر شده است با اين همه بايد دست به دست هم بدهيم تا هوادارانمان را خوشحال کنيم.


نظرات بینندگان