arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۲

قلعه نویی در آستانه شهرآورد به دفتر مدیرعامل رفت/ استقلالی ها در اوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، امشب (چهارشنبه) در آستانه هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال پایتخت به دفتر مدیرعامل این باشگاه رفت.

به گزارش ایرنا، قلعه نویی با حضور در دفتر علی فتح الله زاده با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرد و دوطرف در مورد برنامه های آبی پوشان برای دیدار با پرسپولیس تهران به گفت و گو پرداختند.

مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر امروز (چهارشنبه) نیز در تمرین آبی پوشان حاضر شده بود.

قرار است فردا بین 10 تا 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال به حساب های آنان واریز شود تا با روحیه ای مضاعف رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرند.

آخرین تمرین آبی پوشان قبل از شهرآورد 78، ساعت 11 فردا (پنجشنبه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار می شود و سپس آبی پوشان برای برپایی اردوی پیش از بازی به هتل اوین می روند.

اکثر بازیکنان استقلال پیش از این، سابقه چندین بار حضور در شهرآورد فوتبال پایتخت را دارند و در این بین مجید غلام ن‍ژاد و آنتونیو کاروالیو ملقب به تونی با صلاحدید امیر قلعه نویی برای نخستین بار در این دیدار حساس به میدان می روند.

پس از انتشار عکسی از مهدی رحمتی سنگربان تیم استقلال در روزنامه هواداری پرسپولیس، سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش و خوش اخلاق پرسپولیس با سنگربان آبی پوشان تماس گرفت و ضمن ابراز تاسف از این اقدام، از رحمتی دلجویی کرد.

با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین روز شنبه آبی پوشان تعطیل خواهد بود و اعضای این تیم پس از مصاف حساس مقابل پرسپولیس یک روز به استراحت خواهند پرداخت.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 14:30 دقیقه روز جمعه 27 دی ماه در هفتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس تهران می رود.
نظرات بینندگان