arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۲۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
کاش روحانی نمی گفت کم سواد، اما...

سواد دیپلماتیک این 24 نماینده منتقد چقدر است؟ + جدول

در این فهرست البته افراد شناخته شده ای چون بذرپاش، که توسط احمدی نژاد به عنوان الگوی جوانان به جامعه رونمایی شد و موضوع دکترای پر حرف و حدیث و ماجرای فوق لیسانسش به ضرب المثل تبدیل شد، یا جواد کریمی قدوسی، نماینده فرهیخته مشهد که طرح علیه تیم مذاکره کننده نوشت و NPT را با اعتماد به نفس فراوان MPT ("ام پی تی") خواند، دیده می شوند. اما..
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سخنرانی رئیس جمهور در جمع روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که بخش زیادی از آن، درد دل های در سینه مانده اساتید دانشگاه ها و فرهیختگان کشور بود، بسیار پرمحتوا بود، اما در همین سخنرانی نیز کاش روحانی از عبارت کم سواد برای منتقدان ژنو استفاده نمی کرد.

موضوعی که انتقاد حجت الاسلام مهاجری، یکی از سابقون جریان اعتدال که از دوستان قدیمی دوران طلبگی رییس جمهور به شمار می آید را نیز به دنبال داشت که از روحانی خواست علاوه بر موضوع سبد کالا، به خاطر این کلمه نیز عذرخواهی کند.

با این حال، انتقاد از این لفظ رییس جمهور، به معنای "پرسواد" دانستن منتقدان وی در عرصه دیپلماتیک نیست، بلکه این موضوع باید بررسی شود و تنها آن زمان است که می توان قضاوت درستی کرد.

بعد از این اظهارات رییس جمهور، 24 تن از نمایندگان مجلس که به نظر می رسد خود را مخاطب روحانی قلمداد کرده بودند، به وی تذکر دادند.

«انتخاب» در گزارشی به بررسی میزان سواد این افراد در حوزه های تخصصی خود و نیز در موضوع دیپلماسی می پرازد و معتقد است زمانی کار کشور به سامان می رسد که در هر عرصه ای کار به کاردان سپرده شود.

در این فهرست البته افراد شناخته شده ای چون مهرداد بذرپاش، که توسط محمود احمدی نژاد به عنوان الگوی جوانان به جامعه رونمایی شد و موضوع دکترای پر حرف و حدیث و ماجرای فوق لیسانسش به ضرب المثل تبدیل شد، یا جواد کریمی قدوسی، نماینده فرهیخته مشهد که طرح علیه تیم مذاکره کننده نوشت و NPT  را با اعتماد به نفس فراوان MPT ("ام پی تی") خواند، دیده می شوند. اما افرادی هستند که جامعه چندان از سوابقشان آگاه نیست و باید با میزان سواد این منتقدان آشنا شوند.

البته با توجه به این که ممکن است بخشی از سوابق این عزیزان در ستون چهارم مخفی و ناشناخته باشد، از بینندگان «انتخاب» تقاضا می شود چنانچه در این زمینه کم نوشته شده، اطلاعات ما را تکمیل نمایند.



تخصص در زمینه دیپلماسی

سوابق علمی

نام نماینده

ردیف

حضور در هیات همراه احمدی نژاد در سفر به شرق آسیا

دکترای آبیاری

مهدی کوچک زاده

1

مسئولیت امامت جمعه و اداره مؤسسه اسلامی نیویورک

تحصیلات حوزوی و لیسانس روانشناسی

مرتضی آقاتهرانی

2

امضا كننىده طرح پیگیری انتقال مقر دائمی سازمان ملل متحد از آمریکا به ....

سطح 4 حوزه

رضا آشتیانی

3

-

تحصیلات حوزوی

نصراله پژمان فر

4

-

فوق لیسانس در رشته مدیریت و علوم سیاسی

بهرام بیرانوند

5

مدیر دفتر تلویزیون در نیویورک و انگلیس

فوق لیسانس تولید تلویزیون

بیژن نوباوه

6

-

-

سیدسعید زمانیان

7

-

فوق لیسانس، مدیریت مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

احمد امیرآبادی

8

-

اطلاعاتی در دست نیست اما در سایت شخصی از خود به عنوان دکتر یاد کرده است.

احمدآریایی نژاد

9

امضا کننده طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین

فوق لیسانس حقوق خصوصی

جوادکریمی قدوسی

10

امضا کننده  طرح پیگیری حقوقی- سیاسی کودتای 28 مرداد 1332 توسط دولت های آمریکا و انگلیس علیه دولت ملی ایران

فوق لیسانس مدیریت دولتی موسسه آموزش عالی پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

حسینعلی حاجی دلیگانی

11

-

سطح دو حوزه

سیدمهدی موسوی نژاد

12

سفیر ایران در واتیکان در دولت احمدی نژاد

تحصیلات حوزوی

علی اکبر ناصری

13

مسئول دفتر حركتهاي اسلامي و مردمي وزارت خارجه

تحصیلات حوزوی

احمد سالک

14

-

کارشناس ارشد مديريت اجرايي

مهرداد بذرپاش

15

رئيس فراكسيون بيداري اسلامي مجلس (دوره نهم)

سطح 1 حوزه - دانشجوی دکترای الهیات

سیدعلی طاهری

16

سفر تبلیغی به آفریقا

تحصیلات حوزوی

حمید رسایی

17

-

دکترای مهندسی صنایع

مسعود میرکاظمی

18

-

کارشناس علوم اجتماعی از دانشگاه دانشگاه پیام نور

عبداله سامری

19

-

دكتري مردم شناسي

رضا صابری

20

امضا کننده طرح پیگیری حقوقی- سیاسی کودتای 28 مرداد 1332 توسط دولت های آمریکا و انگلیس علیه دولت ملی ایران

تحصیلات حوزوی

محمود نبویان

21

-

دانشجوی دکتری مدیریت در اقتصاد

حسین طلا

22

امضا کننده طرح تشدید مجازات مترددین به فلسطین اشغالی و اصلاح مواد (24) و (36) قانون گذرنامه مصوب 1351

فوق لیسانس ارتباط تصویری

فاطمه رهبر

23

امضا کننده  طرح پیگیری حقوقی- سیاسی کودتای 28 مرداد 1332 توسط دولت های آمریکا و انگلیس علیه دولت ملی ایران

دندانپزشکی

زهره طبیب زاده

24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۷
در انتظار بررسی: ۱۹۹
غیر قابل انتشار: ۱۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
17
631
حضور در هییت همراه!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خوب شد فهمیدیم دوره بعدی کی به کیه
فرزند ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اینقدر کمبود دارید که حتی حاضر به شنیدن صدای مخالف هم نیستید
آقای زیبا کلام با مدرک دکترای شیمی چه سر رشته ای از سیاست و تاریخ و نویسندگی و تحلیل داره که الان چون با شماست میگی با سواد ولی افرادی مانند عماد افروغ که به هیچ جریانی وابسته نیست شده بی سواد ...
واقعا برای شما متاسفم که راهی رو میرید که دهه هفتاد رفته شده
hamid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
به خاطر همینه که مجلس ناکارامدی داریم
هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
درود بر انتخاب
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
فرزند ایران، عماد افروغ را هم خودتان اضافه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این اقای کوچک زاده وقتی که اعلام شد برای انتخابات مجلس دهم یکی از شرایط مورد نیاز برای نامزد شدن داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستش که ایشون به شدت مخالفت میکرد چون خودش اون موقع کارشناسی داشت حالا چه جوری تو این 3 سال هم کارشناسی ارشد گرفته هم دکتری
ا... اعلم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
دوست عزیز (فرزند ایران ) تا حالا کجا دیده اید که کسی به عماد افروغ گیر داده باشه! همچنین آقای زیبا کلام علاوه بر مهندسی شیمی، کارشناس ارشد و دکتری علوم سیاسی هم دارند!
میر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آقا یا خانوم نسبتا محترم با نام فرزند ایران ! شمایی که هنوز نمیدونی زیبا کلام دکتری علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد داره و استاد همین رشته تو دانشگاه تهرانه چطور داری از یه سری ... دفاع میکنی ؟ مگه اینکه خودت هم از همون مسلک باشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
من خودم شرکت سایپا بذرپاشودیدم مهرداد بذرپاش شرکت سایپا و پارس خودرو را به خاک سیاه نشاند.
تدبیر
| UNITED STATES |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
پاسخ به فرزند ایران:
عزیز. کسی به دکتر عماد افروغ نگفته بیسواد .
توی این لیست هم اسم 24 نفر دیگه ست.
فکر می کنم دکتر عماد افروغ هم بخاطر اینکه با چنین افرادی هم نشین نباشه عطای نمایندگی مجلس رو به لقایش بخشید.
رضا
| UNITED KINGDOM |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
"فرزند ایران" آفای زیبا کلام دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد است !!!!
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
443
ایکاش می نوشتید که مارکشان را از کجاها و چگونه دریافت کرده اند...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
از همون جایی که موافقان کنونی دارن دریافت میکنن.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
واحد نراق ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خیلی ببخشید انتقاد از متن توافق نامه که سابقه دیپلماتیک نمیخواهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
246
77
اگه 10تا زبان بلد بودن می شدن با سواد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
14
370
وای هر کدوم از اینها برا خودشون دانشگاهی هستند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
264
بنظرم نظر دکتر در مورد منتقدین ژنو کاملا درست و حتی کمی خوشبینانه تر بود حال آنکه به قول شما به زبان آوردن این صفت درست نبود.با این حال به این منتقدین باید دو نکته تفهیم بشه 1- در کشور ما اینجور مسائل با تایید رهبری نظام است یا زیر نظر ایشون است2-این توافق نامه راه برگشت داره بنابراین مقایسه کردنش با ترکمانچای و غیره نشان از تعصبات جناحی داره که مصلحت کشور رو زیر پا گذاشته.
والسلام لاهله
پاسخ ها
ناظم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
كاش ضمن مقايسه باتركمانچاي مختصري ازمفادعهدنامه مذكوررا هم شرح ميدادن .فكرنميكنم خوانده باشند فقط شنيده اند كه خيانت شده
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
8
363
خندم گرفته از این همه سواد دیپلماتیک این افراد
جالب بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
4
223
اقای دکتر روحانی حرف بی ربطی نزده ولی اگر نمی زد بهتر بود به هر حال افراد یادشده هیجکدام تخصصی در امور توافق هسته ای ندارندو وقثی رهبر معظم عملکرد تیم هسته ای را تایید فرمودنددلیلی ندارد که این اقایان ذهن مردم را خراب کنند وکاسه داغتر از اش شوند
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
235
چقدر اینها سواد سیاسی دارند .ببخشید دیپلماتیک ، آقای ظریف باید پیش این بزرگان یک دوره بگذراند
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
726
40
چی رو ماست مالی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
گندی که به ایران ما زدید با ماست های کل دنیا هم قابل ماله کشی نیست
حسين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
منفي هاي شما رو نميشه ماس مالي كرد .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
MPT فابلیت ماست مالی ندارد.
ناشناس
| LUXEMBOURG |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
الان فکر کنم شما بیشتر به ماست نیاز دارینا!!
هيچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
هيچي ... اينها سند هست بر سخنان شجاعانه رئيس جمهور منتخب ايرانيان...

شما كدوم طرفي هستي ؟ مردم يا ...؟
غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
mp3 رو عزیزم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
mp4 ورژن فشرده تر و جدیدتر هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اختلاس های ارباب های شما به این سادگی ماست مالی نمیشه!!!
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
برادر این همه منفی رو کی بهت داده؟
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آقا این بنده خدا چه منفی داره می گیره من یه رفرش کردن 15 تا اضافه شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
331
دکترای آبیاری گیاهان دریایی ;)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
شماره1 : وکیل ادوله دولت قبل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
15
524
با این مشخصات معلومه که ایا با سواد هستند یانه
من که دور بعد به اینها رای نمی دهم
این از تکلیف من
پاسخ ها
sina
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
ممنون از سايت انتخاب. خيلي مناسبت دارد كه نام دانشگاه صادر كننده مدرك تحصيلي قيد شود. بسياري از مدارك ارشد و دكتري آقايان از سوي دانشگاه هاي كم اعتبار و يا بي اعتبار است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
پیشنهاد خوبیه یکی از پیش شرطهای نامزدی در انتخابات مجلس، قبولی در آزمون تعیین سطح سواد، تحصیلات، معلومات عمومی و تخصصی افراد ثبت نام کننده باشد. تا آبروی نظام با برخی اظهار نظرها و تصمیمات نسنجیده تعدادی انگشت شمار به مخاطره نیفتد.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
یعنی دور قبل به اینا رای دادی؟ جان من راستشو بگو!
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
184
13
آقایان :به جای اینکه در این شب عیدی به دردمردم برسید نشسته اید، پیش دوست ودشمن سواد خوتان را برخ یکدیگر می کشید ،خواهش مکنیم یک کمی صبور باشید ،اگر شمابرای خدمت به مردم آمده اید این نماینده ها را مردم انتخاب کرده اند ودر نتیجه شمارا هم همین مردم که کم سوادهستند انتخاب کردند.
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
دانشمند گرامی توی یه شهر با جمعیت 15 میلیون نفری وقتی یه نماینده با 400 هزار تا رای میاره انتخاب کل مردم نیست یه معنی دیگه میده شما هم پیاله های خودت رو بی سواد فرض کن نه همه رو
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
هی عمو جانم هی عزیزوم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
155
از مردم تهران خواهش ميكنم در دوره بعدي مجلس با شور زياد شركت نمايند وبه اين نمايندگان مخالف سربلندي نظام راي ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
خدا کنه شرکت کنن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
11
317
ظاهرا سطح سواد ديپلماتيك دوستان خيلي بالاست كه اين همه به اين جمعيت برخورده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
306
ممنون انتخاب جان به خاطر این روشنگری!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
247
16
کم سواد ترین افراد می دانند که این مذاکرات به نفع مردم ایران نبوده است این توهین شما نسبت به این نماینده نشاندهنده عدم انتقادپذیری شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
راست میگی اگه یه جنگ راه مینداختین به نفع مردم بود!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
پس مدارک انها توهین تلقی میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
من با مدرک دکتری تخصصی تشخیص دادم که این مذاکرات به نفع مردمه. کم سواد هم نیستم.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
جالبه که فقط کم سواد ترین مردم این نظر و دارن!
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
1000 تا منفی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
11
48
انسانهای بزرگ عظمت دیگران می بینند
انسانهای متوسط به دنبال عظمت خود هستند
انسانهای کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند.
پاسخ ها
سیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
چندین نفر کشته در صف سبد کالا جوابش فقط ی ببخشید بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
346
البته کریمی قدوسی طرح مربوط به ام پی تی رو هم در کارنامه درخشانش داره !!!
پاسخ ها
ناشناس
| LUXEMBOURG |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
به نکته مهمی اشاره کردی!!
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
واقعا جای تاسف داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
وحتما دکتری رو توی دانشگاه احمدی نژاد گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
100
کلا اعضای جبهه پایداری از لحاظ سواد در حد پایینی هستند.اینو میشد در جلسات مجلس در هنگام رای اعتماد به وزرا از طریق سخنرانی های انها متوجه شد.به طورحتم جبهه پایداری شکست تلخی در انتخابات خوردو این باعث عصبانیت این گروه حداقلی شد
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
92
اينجاست كه ميگند اگر كارهاي بزرگ به آدمهاي كوچك و كارهاي كوچك به آدمهاي بزرگ واگذار شود سرنوشت يه مملكت به فناست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
76
این ها طرفداران دو آتشه احمدی نژاد هستند که دارد دست و پایشان بسته میشود .افراد فاقد شایستگی که بیخودی بر مسند وکالت مردم تکیه زده اند
پاسخ ها
ميرزا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
دوستي بامردم دانا نكوست. دشمن دانابلندت ميكند برزمينته ميزند نادان دوست . قضيه دولت دهم وهمرزمانش قصه دوست نادان است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
وکیل الدوله های دولت قبلند جای تعجب نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
145
آریایی نژاد نماینده ملایر پزشک عمومی
سسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
4
155
باسلام مدارک علمی راکی گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
این نکته خیلی مهمه. بعضی ها در زمان وکالت در مجلس دکترا می گیرند و همه میدونن چطوری!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
همه میدونند مدرک از کجا و چطوری گرفته اند -- اگه راست میگن بیان یه امتحان در حد دیپلم بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
4
61
یعنی ملت بیچاره....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
4
160
واقعا عالی است دستتان درد نکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
203
منظور سواد خواندن نوشتن نیست که الحمدالله همه دکترا دارند هر بچه محصلی متوجه بیانات آقای روحانی شده منظور سواد دیپلماتیک و موضوع هسته ای بوده است
پاسخ ها
نکته سنج
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اعتراض آقایون نشانه کم سوادی آنها در این زمینه است که منظور آقای روحانی را درک نکرده اند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
كاملاً با نظرتان موافقم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
198
24
مگر هر کس در رشته ی دیپلماتیک درس خوانده حق اظهر نظر دارد؟
کار منطقی این است که محتوای نقد و نظرهای آنان را مورد بررسی قرار دهید نه رشته های تحصیلی و زادگاه تولدشان را!!!
پاسخ ها
فضول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
یک نمونه ام پی تی! خوبه؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
چرا در مورد يک حديث و يا يک دارو بايد روحانيت و يا پزشک نظر بدهد و بقيه را در اين رشته بيسواد ميدانند ولي در اظهارنظر در حساس ترين و امنيتي ترين مناظرات همه حق اظهار نظر دارند!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
عزیزجان! سایتهای تندرو زده بودند که این‌ها منتقدان باسواد هستند و بی‌سواد نیستند. منظور از سواد در این مبحث سواد دیپلماتیک است. انتخاب ثابت کرد که دوستان چقدر باسواد هستند!!!
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
4
45
خداروشکر میکنم که کسانی مثل شما و سایت شما هستن که دست تندروهایی که هدفشون تفرقه افکندن و دروغ پراکنی و جلوگیری از اقدامات مثبت دولت جدید برای اعتلای کشور و رفاه مردم هست رو بر ملا میکنین . واقعا تحصیلات نامرتبط و نداشتن کوچکترین اطلاعات دیپلماتیک که توی این جدول به وضوح معلومه بیشتر به یه طنز شبیهه .... کاش مخالفان دولت یه اندازه یه ذره از این همه هیاهویی که درست میکنن اطلاعات و اشراف به موضوع داشتن که لااقل دلمون نمیسوخت ... سایت انتخاب ازت ممنونیم
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
161
خیلی هم خوب گفت...دست رئیس جمهورم درد نکند...مماشات با چنین منتقدانی تا کی؟!!!
کیوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
121
مردم جواب این عزیزان را در انتخابات آتی مجلس خواهند داد، همانند انتخابات اخیر ریاست جمهوری؛ البته اگر خدا بخواهد. امروز حضور نمایندگان واقعی مردم در مجلس، خیلی جدی و ضروری است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
69
ای کاش سوابق دیپلماتیک و سواد سیاست خارجی سایر منتقدان ژنو مانند دکتر سعید زیباکلام و دکتر نوبری را هم بررسی می کردید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
8
113
تقصیر از ماست که با نیامدن پای صندوقهای رای باعث شدیم این افراد وارد مجلس شوند! وعده دیدار ما انتخابات مجلس 93
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
31
10
سواد اساتید دانشگاه شریف رو قبول دارید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اگر در رشته مورد نظر باشه از دانشگاه آزاد گواتر هم باشه قبوله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
41
بگم بگم ....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اوا نگو زشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
21
خداروشکر میکنم که کسانی مثل شما و سایت شما هستن که دست تندروهایی که هدفشون تفرقه افکندن و ... پراکنی و جلوگیری از اقدامات مثبت دولت جدید برای اعتلای کشور و رفاه مردم هست رو بر ملا میکنین . واقعا تحصیلات نامرتبط و نداشتن کوچکترین اطلاعات دیپلماتیک که توی این جدول به وضوح معلومه بیشتر به یه طنز شبیهه .... کاش مخالفان دولت یه اندازه یه ذره از این همه هیاهویی که درست میکنن اطلاعات و اشراف به موضوع داشتن که لااقل دلمون نمیسوخت ... سایت انتخاب ازت ممنونیم
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
36
حضرت عباسی جرآت چنین رفتاری با آقای احمدی نژاد را هم داشتید؟؟؟؟؟
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
31
انتخاب دمت گرم.خیلی باحال بود. وزن علمی این آدمارو خیلی خوب نشون دادی. انشاا... ملت بیدار بشن و دست اینهارو از بیت الملل و تکیه بر کرسی مجلس کوتاه کنند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
38
سوابق "دیپلماتیکشون" تو حلقم!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
27
با تشکر از روشنگری انتخاب در این زمینه
باز هم اطلاعات بیشتری از این کم سواد ها بدهید تا مردم روشنتر شده و در مرحله بعدی انتخابشان نکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
76
چقدر در حوزه دیپلماسی پر تلاش بودند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
161
10
شماها كه شعار دموكراسي و ازادي بيان ميدين چرا تاب يك انتقاد كوچك را نداريد
ظرفيت انتقاد پذيريتون را هم ديديم كي احمدي نژاد ميشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
1% فکر کن اینا منتقدن یا ....
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
100
اينجاست كه ميگند اگر كارهاي بزرگ به آدمهاي كوچك و كارهاي كوچك به آدمهاي بزرگ واگذار شود سرنوشت يه مملكت به فناست
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
83
والا چی بگم؟ در انتخابات آینده مجلس باید چشممان را باز کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
22
این ها نماینده ملت هستن ؟ بجز چند تا بقیه غیر مرتبط هستن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
67
از بين اينا نمايندگان تهران را براي ما ساكنان تهران مشخص كنيد تا انتخابات مجلس بدونيم با چه مفاخري روبه رو هستيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
23
چه رزومه هاي درخشاني !!!
ميرناصر بوذري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
17
سلام - جدال احسن يعني ببيني چه حرفي را جه كسي به چه منظوري و در كجا زده است و بعد نسبت به فضاي حاكم قضاوت كنيم ونه در ذهنيت خود تصوير سازي كرده و با سليقه ها و نظرات و پيش داوري هاي شخصي آن را تعبير و تفسير كنيم.
واقع اين است كه شخص رئيس جمهور محترم در محيط دانشگاه به مخاطب دانشگاهي كه سواد به معني گذراندن دوره هاي علمي علوم اجتماعي و تحليل دانستن و آينده نگر بودن است گفته كساني كه با اين تخصص هاي هسته اي مخالفت مي كنند نسبت به موضوع دانش هسته اي اطلاعات فني كمي دارند نه اينكه در هيچ چيزي اطلاعات ندارند و رفع اين سوء تفاهم شق القمر هم نمي خواهد بلكه قدري انصاف و اعتدال نياز دارد. يا علي
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
23
وای به حال این ملت با این نمایندگان که اغلب مدرک تحصیلی درست و حسابی هم ندارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
26
برادر جان اینها مشکل قراداد ژنو ندارند . مشکل سفر خارج در زمان .....و کارتهای هدیه دارند .
mina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
22
کم سوادی به مدرک نیست امروزه تو جامعه ما گدا ها هم مدرک دارن همش شده پولی و ...
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
22
دلم براي مردمي مي سوزه كه به برخي از اين افراد راي دادن. اين مصداق شايسته گزيني از طرف مردمه. وقتي تبليغات باعث ميشه به جاي كارشناس و دانشمند ، برخي از اين دوستان برن مجلس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
24
وای یعنی کم سواد ماله یه دقیقشونه ها . بیان قاصره خدایی....
گلابگیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
29
خدا شاهده همین مدارک رو هم اگه پیگیری کنین اخرش میبینین مورد داره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اخرش به زیر دیپلم میرسی!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
63
:))))))))) البته همه ی اینها در زمینه حقوق بین الملل دیپلماسی و ... دارای دکترین ما بی سوادیم که درک نمیکنیمشون !!!!!
وجدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
44
8
واقعا عنای آزادی بیان هم فهمیدیم اگه واقعا ادعا تون میشه یه مناظره تلویزیونی با اهل فن وسواد برگزار کنید تا همه بفهمن که چه کلاهی سر مردم گذاشتید ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
کلاه رو امثال شما هشت سال سر ما مردم بیچاره گذاشتین!
مثل اینکه مناظره ی سیاسی انتخابات و حرف های دکتر ولایتی رو فراموش کردین!نکنه ایشون هم با اون همه سوابق دروغ میگفتن؟
مدعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
6
33
چرا از تحصیلات و سوابق کلیه نمایندگان مجلس سخنی نمیگویید و ایا از کسانی که نوشته اید استعلام قطعی گرفتید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
22
مدرک تحصیلی با سواد واقعی خیلی تفاوت داره. مدرک رو با زیرآبی میشه گرفت. اما سواد واقعی رو نه.
در ضمن اگر واقعاً این افراد باسواد هم باشند، پس مغرض هستند!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
42
درک و فهم افراد که به مدرک نیست مشکل وقتی هست که آدمها خودشان را به خواب بزنند وگرنه آدم خفته را می شود بیدار کرد.
ارمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
18
انشالله در انتخابات اینده مجلس دست همه اینها کوتاه میشه کسایی که ملتو میخان بدبخت بکنن کسایی که دوس دارن امار بیکاری بالا بره کسایی ک دوس دارن بورس خراب یشه دلالی و بازار دلار دوباره راه بیافته مردم ایران هوشمندانه دست این افراد رو کوتاه خواهند کرد
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
35
5
بنده از نظر فکری خیلی از این آقایان ررا قبول ندارم ولی آیا همه موافقین توافقنامه از جمله نویسندگان سایت انتخاب سواد دیپلماتیک دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
شما چرا سفسطه میکنی؟
محمد
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
12
موافقم جناب دکتر نباید ازین کلمه استفاده میکرد. ولی فکر کنم منظور دکتر افراطیونی بوده که از بعضی واقعیات و مشکلات ملت صرف نظر میکنند و احساسی برخورد میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
10
اينها درحوزه خودشان ممكن است سواد داشته باشند ولي ............................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
14
سواد دیپلماتیک روحانی
دکترای حقوق
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
24
5
سلام..
در مورد آقای نوبری و چندیم سفیر قبلی ایران که نظر داده اند چه!!..
ضمن اینکه اینها فرافکنیست.. جواب آقایاون رو مثل یه مرد یا بدید یا مناظره بگذارید همه ببینند کی سوادشو داره کی نداره...
من ب یسواد می فهمم که وقت مذاکره بر سر منافع ملت نباید از خزانه خالی حرف زد و از بمب های دروغین آنچنانی طرف مذاکره کننده... بیاید به میدان ببینیم چند مرده حلاجید... عزت زیاد
فرامرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
23
«دکتر» محمود احمدی نژاد، چه کرد بر ما، که این آقایان به اصطلاح «دکتر / مهندس» کنند..!
پاره ای از این آقایان مدعی، از همان «پخته خوارانند»، که ان شاءالله پس از انتخابات آتی مجلس، از خانه ی ملت رخت بر خواهند بست...
آن هشت سال، نمونه ی بارز این گفتار بود که: «جانم، برادرم، بی مایه فطیر است!»
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
17
ماشا ا... به اين نمايندگان، با اين همه نبوغ و استعداد!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
55
واقعا جناب رئیس جمهور حق داشتن البته در این شکی نداشتم چون ایشون آدمی نیستن که همینجوری حرف بزنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
127
11
خیلی خبر مسخره ای بو انتخاب، حالا ببینم خودت مدرکت چیه جناب؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
اینها مدرك لازم ندارند كه، همه شون الحمدالله باسوادند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
58
جناب انتخاب: ولی اگر شما از خودشان بپرسید، همه شان پرفسور و اندیشمند و استاد در تمام رشته ها هستند اگر چه درسش را نخوانده اند. اصلا خدادادی است.
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
67
اینا واسه ما تصمیم میگیرین؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
52
تازمانیکه مردم از روی اگاهی وبینش انتخاب نکنند واحساس راکنار نگذارندکاسبان عرصه سیاست کشور رابه قهقرا خواهند بردکه در ان صورت کاری ازدست مدبران نیز برنخواهدامد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
53
یه نگاه به تحصیلات بندازید تا ببینید رییس جمهور راست میگه یا نه . اقایون منافع حزبی و سیاسیشون به خطر افتاده. کسی دلش به حال مردم نمیسوزه.
هابيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
20
من به روحاني راي ندادم اما وقتي به اين افراد گفت کم سواد واقعا خوشحال شدم و خوشحالم ايشان رييس جمهور هستند. ... سوادتر از اين افراد من تاحالا نديدم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
56
از کی تاحالا امضا کننده هم شد تخصص !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
51
عالی بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
67
تازه اصالت مدارک و عناوین دکترا و فوق لیسانس را نیز خدا میداند که واقعی است یا پولی و رانتی ؟
محمد
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
52
گزارش خوبی بود
اما به جای تخصص در زمینه دیپلماسی باید مینوشتید سوابق دیپلماتیک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
49
خیلی هم عالی! :|
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
19
واقعا" برای مردم تهران ودیگر شهرها که چنین نمایندگان باسواد و.... دارند متاسفم انشالله در دوره بعد تکلیفشان معلوم میشود اگر ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
83
انصافا" آقای روحانی درست گفته اند
يه ملايري
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
9
يبار من اومدم يه چيزي رو به اين آقاي آ.ن حالي كنم
كچل شدم آخرش ...!!!!
كورشم اگر دروغ بگم :|
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
13
بابا اینا که همه سناتورن....دولت عدالت محوران! متخصص!!!....
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
20
واقعآ افراد کم سواد ادعاشون بیشتره چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
پول خرد هميشه صدا داره ولي يک چک پول بيصداترين و برنده ترين است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
45
4
شما که مدعی دکترای حقوق هستید چرا حقوق ملت ایران را به ...؟ شما که دکترای حقوق دارید یه کم لهجتونو درست کنید
پاسخ ها
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
لهجه؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
15
این نمایندگان خودشان را با مردم وفق دهند وگرنه خودبخود حذف میشوند. ببین چه کسانی در مورد سیاست نظر میدن
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
15
واقعاً اين افراد در تندروي وو گفتن كلام هاي سرد و خشن با سوادند كه اصلاً منطقشان جوري نيست كه نيم ساعت بشه با اونها راحت حرف زد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
14
به نماینده ها زیاد پرو بال داده اند واقعا همان لفظ کم سواد کمترین حرف است برای آنها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
16
ای کاش نحوه مدرک گرفتن اینها را هم میگفتی مثلا معدل کارشناسی اقای بذرپاش چند بوده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
10
در مورد آقای ا.ا نماینده ... لازم است عرض کنم که ایشان در مرحله اول برای انتخابات مجلس رد صلاحیت شد. دلیلش هم تخلفات مالی بود. ایشان به خاطر حضور در شورای شهر و اطلاع از احداث پل روگذر خیابان جمهوری که منتهی به منطقه نیروگاه ... می شد با استفاده از رانت اطلاعاتی که داشتن به همراه برادرانشان اقدام به خریدن املاک اون منطقه به قیمت بسیار ارزان کردند و تا پس از احداث پس به قیمت تجاری بفروشند که به همین دلیل پرونده تخلفشون باز بود و رد صلاحیت شدند. اما نمیدونم ... بعد صلاحیتشون تایید شد و حتما الان هم پروندشون رو ماست مالی کردن ولی تقریبا نیمی از مردم ... از این تخلف مالی ایشون و اقوامشون اطلاع دارند.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
18
چه خوب گفت روحاني عزيز
البته بايد دانست سواد بامدرك خليي فرق داره
ويك نكته مهم
بعضي ها به دليل درخطرافتادن منافع "اهل بيت"شان ،خود را به ... مي زنند...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
12
آخه بدون جر زدنهاي كريمي قدوسي و مخالفت ايشان با زمين و زمان استماع مذاكرات مجلس چه لطفي داره؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
30
6
این افراد نماینده جمعی از مردم هستند
و طبق قانون اساسی حق دارند در تمامی امور کشور اظهار نظر کنند.
ای کاش آقایان به جای کوبوندن به در و دیوار، مفاد این توافق نامه فوق سری رو می فرمودند که افراد با سواد و کم سواد و بی سواد خیالشون راحت بشه و بگن بارک الله بر دولت تدبیر و امید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
آقايان نماينده چند درصد آراي مردم هستند تمام نمايندگان به اندازه رئيس جمهور راي ندارند
غیاث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
32
5
واقعا خیلی ... که توهین آقای رئیس‌جمهور رو اینطوری سعی می‌کنین ثابت کنین! احمد توکلی هم انتقاد کرده چرا توی این لیست نیست؟ زاکانی هم انتقاد کرده چرا نیست؟ گشتین کسایی که مدرک اسمی ندارن رو لیست کردین که بگین بعله منتقدین همه بی‌سوادن؟ خود آقای روحانی که دکترای حقوقش توش حرف و حدیث‌های جدی هست فقط باسواد تشریف دارن؟ خیلیا هستن که فعلا چون هنوز یک سال از کار دولت نگذشته دارن مدارا می‌کنن و سعی می‌کنن فقط حمایت کنن اما این رفتارها و صحبت‌های زشت باعث می‌شه حمایت ضمنی اونارو هم از دست بدین.
انتخاب‌جان پیشنهاد می‌کنم یه مقاله‌ی دیگه هم بنویسی و ثابت کنی که منتقدین همه از جای خاصی هم پول می‌گیرن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
اینو همه می دونن مقاله احتیاج نداره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
رياحتی اگه بر فرض محال حرف شما درست باشه و توی مدرک دکترای دکتر روحانی حرف و حدیث باشه!!! بازهم ایشون سواد دیپلماتیک لازم و کافی به واسطه ی چند سال مسئول مذاکرات هسته ای بودن را دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
17
من موندم كيا به اين آقايان راي داده اند برند مجلس!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
مردم 12درصدي تهران و راي 25درصدي خانواده و رفقا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
11
آقای حاجی فرمانداری کاشان را درزمان احمدی نژادگند زد
حسن از زيركوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
17
واقعا آقاي رئيس جمهور كلمه بيسواد را با مستندات موجود گفته اند دستشان درد نكند البته بايد دانست كه برخي در مجلس فقط نان را به نرخ روز مي خورند انشاالله كه مردم آگاه كشور و بخصوص تهران در انتخابات آينده افراد باسواد را انتخاب خواهند كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
35
5
حالا چرا فقط به بررسی نمایندگان پرداخته اید؟ آیا همه ی اساتید دانشگاه منتقد این توافق هم کم سواد هستند؟!!!! چرا سوابق و مدارک آن ها را بررسی نمی کنید؟ در همین لیست نیز آدم های غرب شناسی
و دنیا دیده ای چون بیژن نوباوه و مرتضی آقا تهرانی هستند که نباید به آن ها گفت کم سواد!!!
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
21
8
حالا گیرم که اینا کم سوادند،رئیس کنونی واسبق انرژی اتمی هم کم سوادند؟
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
24
از سوابق رسایی سفرتبلیغی به المان و انگشت نگاری عزتمندانه هم بوده.!!!!واقعا باعث افتخاره
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
42
7
مدرک خود روحانی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
دکترای حقوق

سوابق: رییس شورای عالی امنیت ملی به مدت 20 سال
**رییس تیم مذاکره کننده ی هسته ای دوره ی خاتمی**
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
41
5
خیلی هدف دار نوشتین.چرا همه سواق را ننوشتین. مثلا آقای میر کاظمی چندین سال وزیر بوده. یا بذر پاش مدیر سایپا بوده و... فک نکنم این در آوردن ای سوابق کار سختی بوده باشه. البته اگه واقعا شما میخاستین همه چیز را بگید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
چرا ... میگی عامو؟ مدیریت سایپا سابقه دیپلماتیکه؟
مسعود
|
LUXEMBOURG
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
25
ظاهراً آقای روحانی قبل از ما این جدول رو دیده بودند که به اینا گفتن "بیسواد" ؛ انصافاً که شایسته‌ترین کلمه رو بکار بردن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
آقای روحانی با ملاحظه کلمه " کم سواد" رو به کار بردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
21
خدایا ببین کیا قانون وضع می کنند؟!!!!!!!!!!!!!
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
28
همه رو بی خیال, اون بابا فوق لیسانس تولید تلویریونه منو کشته!!!!!
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
11
از نظر اماری متوسط سواد و سابقه انها کمتر از میانگین مورد نیاز است پس سخن رئیس جمهور صحت دارد

ان همه تندروی بی حساب و کتاب احمدی نژاد به کجا رسید بیکاری و تورم بی نظیر در دنیا

اگر با سواد با تجربه و در چارچوب عقل رفتار بکنند حداقل یک زمان دوساله ای باید به این دولت وقت داد تا ببینیم چقدر می تواند موفق باشد
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
38
انتخاب دقت كن
* برخي از سوابق ديگر حضرات،
رسايي تئورسين فتنه آمريكايي
كوچك زاده ترور شخصيت هاشمي
بذرپاش سفير ايران در مريخ
آقا تهراني مصاحبه در كيهان
بيرانوند عكس يادگاري از احمدي نژاد
و ....
اين سوابق يعني كم اهميت تر از مواردي است كه گفتين؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3000 تا مثبت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
17
آيا مي ذانيد آقاي اوبا در كدام دانشگاه آمريكا درس خونده وداري مدرك حقوق وعلو سياسي است بريد مدارك نمايندگان كنگره آمريكا هم مشاهده فرماييد ديگر اينجور افراد به مجلس شوراي اسلامي نمي آوريد مجلس بايد قانون گذار داشته باشدتا بتواند قوانين بر اساس نكنلوژي زمان وروز تصويب نمايد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
27
6
با این روش برخورد با منتقد موافق نیستم به جای نقد سواد و شغل و... منتقدباید منطق شو نقد کرد.
مصطفی بوشهر
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
27
واقعا اینا نماینده مجلس ما هستن که محمد علی نجفی رو که تو MIT دکترا داشت رد کردن ؟ خدا رحم کنه
دشتستاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
18
رديف 12 همونه كه پسرعموش با تقلب به جاش امتحان مي داده!!
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
19
سفر به آلمان همراه با انگشت نگاری عزت مندانه! رو هم به سوابق دیپلماتیک بعضی ها اضافه کنید!!
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
21
اکثرشون هم از دانشگاه هاوایی مدرک گرفته اند. یعنی مراجعه, پرداخت پول و گرفتن مدرک.
حمید
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
47
5
همین کم سوادها شماها را دعوت به مناظره کرده اندچرا طفره میروید!!!!!!1
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
21
کسانی که سطح سوادشون در حد MPT هست چطور انتظار دارید بقیه ی مسایل را درست تحلیل کنند .
پایگاه اسلامی مبارزه با فراماسونری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
20
دربین منتقدین افراد زیادی که با دیپلماسی وموارد مربوط به آن آشنا باشد دیده نمی شود و این را می فهمم که انتخابات مجلس در سال94مهم تر از انتخاب ریاست جمهوری 92 بسار با اهمیت تر است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
همه با هم تغییر در مجلس در سال94
ناشناس
|
CYPRUS
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
23
یکی از این آقایون گرین کارت کشور شیطان بزرگ را هم دارد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
20
11
اشتباه اشتباه است ولو از دهان رئیس جمهور محبوبمان بیرون آید. به هر حال انسان باید ظرفیت پذیرش انتقاد را در خود داشته باشد و زود عصبانی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
شما دیگه کی هستی...

اینا دارن 6 ماهه به قصد "انتقام" و نه " انتقاد" ، دولت رو می کوبن

حالا زود عصبانی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
21
آکسفورد را از یاد نبریم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
23
با حضور در انتخابات مجلس93 جواب ا ین کم سوادهارو میدهیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
15
آریایی نژاد پزشک عمومی و استخدام آموزش و پرورش است و مربی بهداشت مدارس ملایر را در کارنامه داردو مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در این شهرستان بوده است
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
7
همه حقیقت هم نگفتن... است و .... چرا از دکتر ایزدی- فریدون عباسی- عسگرخانی- افروغ- سعید زیباکلام - منوچهر محمدی- نوبری و... نام نمیبری و مدارکشون رو نمی آوری
رضا اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
19
منظورشان از Mpt همان ام پی تری خودمان هست؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
20
روحانی مچکریم. انتخاب دمت گرم.
حسیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
27
4
سواد رئیس سازمان گردشگری و یا سمتهای آقای ترکان با شغلش ارتباط دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
20
حق با روحاني است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
6
متاسفانه اکثر مدیران کشور مدارکشان را از سازمان مدیریت دولتی و جاهای مشابه گرفته اند که اصلا یا درکلاس شرکت نکرده اند ویا در پایان ترم 10 سئوال داده اند و گفته اند 8 تای آن سئوال امتحان است برای همین در جا میزنیم.
بهزاد روزبه
|
SWEDEN
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
14
بسیار هم عالی و اما به عنوان یک دانشجوی سال آخر دوره 4 ساله دکترای در کشور سوئد، لطفا به مقاله خود این نکات را هم اضافه بکنید؛

یک: در طی چه سالهایی و در چه دانشگاهی درس خوانده اند؟
2: یک کپی از پایان نامه آنها (در کشورهای غربی این روزها پایان نامه همه در در سایت خود این و آن دانشگاه در دسترس همگان است) را بخواهید.
3: نام دقیق اساتید راهنمای آنها که البته در پایان نامه باید بدون کم و زیاد و عینا قید شده باشد

4) در آن سالهایی که در این مقاطع مورد ادعایی خود تحصیل میکردند، آیا مشغول یک شغل تمام وقت یا نیم وقت و یا کار در شهر و شهرستانی غیر از شهر محل دانشگاه مورد ادعای خود بوده اند یا نه؟
برای نمونه، دوره دکترای که در اروپا بطور متوسط حداقل 4 سال طول میکشد، یک کار تحقیقاتی تمام وقت است و نه مثل جناب احمدی نژاد که معلوم نیست برای چه مطالعاتی به ایشان درجه دکترای داده اند وقتی میدانیم ایشان یک روز هم سر کلاس درس نرفته اند ووو.
برای نمونه شخصی که مدعی داشتن درجه دکترای است، آیا حتی یک مقاله در ژورنال های آپرو شده و معتبر دارد یا نه؟ در این کشورهای غربی ارائه مقاله، آنهم حداقل 2 تا بصورت تکی و نه با نویسندگان دیگر، به این و آن کنفراس و بویژه نهایتا چاپ آنها در این و آن ژرنال مرتبط به زمینه تحقیقات و البته معتبر و مورد تایید مجامع آکادمیک، اجباری است.
خلاصه صرف داشتن مدرک برای نمونه دکترای به خودی خود هیچ چیزی را ثابت نمیکند بویژه دانش که خود یک مقوله ای فرامدرکی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
16
2
یکی از ویژگی‌های رویکرد اعتدالی آگاهی، صداقت، بردباری و در یک کلمه اخلاق اسلامی است. بنده نیز یکی از کسانی بوده و هستم که همواره با برخوردهای تند و چکشی و در اصطلاح امروزین رادیکال مخالف بوده و هستم. به گمان من واژه‌ای که جناب ریاست محترم جمهور بکار بردند مناسب اخلاق حسنه‌ای که در ایشان سراغ داریم نبوده و نیست. بکار بردن واژه بی‌سواد حتی برای افراد بی‌سواد و کم سواد هم در شأن هیچ انسان آزاده‌ای نیست تا چه رسد به یک فرد دیپلمات و دغدغه‌مند چون ریاست محترم جمهور. خصوصاً آنکه ایشان در سلک روحانیت انقلابی و اصول‌گرای معتدل شناخته می‌شوند. باید این را پذیرفت که این موضع‌گیری از روی عصبانیت بوده و ایشان و خودم را به تحمل و بردباری دعوت می‌کنم. نکته‌ای دیگری که قابل تأمل است این است که بعضی از کسانی که در جدول از آنان یاد شده و مدارک تحصیلی آنان را متذکر شده‌اید خلاف واقع است. ممکن است بنده نیز چون شما به این عزیزان انتقاداتی داشته باشم اما در اخلاق و دیانت اسلامی مجاز نیستیم حق و انصاف را لگدمال کنیم. بصور مثال آقای مرتضی آقاتهرانی دارای مدرک دکترا از دانشگاه مگ‌گیل هستند که در اینجا کارشناسی معرفی شده و یا جناب آقای نبویان نیز دارای دکترای فلسفه می‌باشند. اینکه من یا شما سلیقه سیاسی این دوستان را نمی‌پسندیم یک بحث است و اینکه ایشان دارای چه تحصیلاتی هستند موضوع دیگری است. نکته دیگر آنکه دوستان نباید گمان کنند آنانکه تحصیلات حوزوی دارند در امور سیاسی بی‌سواد و یا کم‌سواد هستند و خدای ناکرده با تحصیلات حوزوی و دانش آموختگان آن با این رویکرد بنگرند که آنان دانش لازم را ندارند. فراموش نکنیم بسیاری از بزرگان و رهبران انقلاب اسلامی و در رأس همه آن‌ها حضرت امام خمینی(ره) دانش‌آموخته حوزه علمیه بوده‌اند. شخص ریاست محترم جمهور نیز افتخارشان به حوزوی بودن ایشان است.
حسین پروانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
15
با سلام اگر اشکالی ندارد محل تحصیل و اساتید نماینده محترم مشهد را معرفی فرمائید تا مشخص شود مدرک ایشان مثل جبهه ایشان معتبر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
15
با اين نيرو ها ميشه يه دانشكده علوم ديپلماتيك راه انداخت مديونين كوتاهي كنين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
14
خودمان از شما بهتر می دانیم سواد آقایان چقدر است، قبلا هم می دانستیم و فقط منحصر به مجلس نیست جاهای دیگر هم همینطور است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
23
3
این حرکات درست نیست.اینها نماینده مردم هستند و حق دارند اظهار نظر کنند وبیسوادخواندن آنها خطاست.
یادمان باشد یکی از اشکالات دولت قبلی بی توجهی به منتقدان بود.نگذاریم این رویه عادت شود.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
20
"سفر تبلیغی به آفریقا"
چه دیپلمات باسابقه ای!!!!!!!!!
بیخود نیست که این آقای رسایی به همه رهنمود
می دن. ماشاالله یه سفر تبلیغی تشریف بردن!!!!!
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
10
انتخاب لطفا این حدیث رو بذار اول همه نظرها: امام علی(ع) می فرمایند:مردم دشمن چیزی هستند که به آن جاهلند.حکمت 43 نهج البلاغه
عباس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
16
مگر داشتن یک کاغذ پاره به اسم مدرک که اکثر آقایان بصورت کاملا سفارشی آنرا تهیه کرده اند می تواند معیار سواد باشد؟!!!
به فردی باسواد میگویند که بتواند با چشم پوشی از منافع فردی و جناحی مصالح کشور را به منافع خود و یاران و اربابانش ترجیح دهد.
به فردی باسواد میگویند که خود را به چند کارت هدیه و کادو و رانت و .... نفروشد و در مقابل کوچکترین انحرافی شجاعانه مقاومت کند.
به فردی باسواد میگویند ...
به فردی باسواد میگویند که به فکر معیشت اقشار ضعیف جامعه باشد و هر گونه فساد و خیانت و غارت بیت المال را برنتابد و به شدت با عوامل فساد و خیانت و غارت بیت المال برخورد نماید نه اینکه با آنها مسامحه کرده و سهم خواهی کند.
به فردی باسواد میگویند که در مقابل اربابان زر و زور بایستد و به نفع کشور و ملت با تمام مظاهر فساد مبارزه کند.
به فردی باسواد میگویند که به افکار عمومی و مردم احترام گذاشته و خود را عقل کل نداند.
به فردی باسواد میگویند که به اندازه کافی دوراندیش بوده و بتواند با علم، حلم، عقل و خرد جمعی تصمیم بگیرد.
به فردی باسواد میگویند .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
11
انتخاب لطفا بیش از این اینها را لو نده بزار به ...
عامری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
22
6
گذشت زمان ثابت میکنه کی بیسواد بوده کی باسواد وروشنفکر !! تعلیق کردن هنر نیست عزیز دل مگه همین باسوادها نبودن که دو سال تعلیق کردند ولی بعدا بیسوادها آمدن و20 درصد غنی سازی کردند!!!
پاسخ ها
زری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
ایول، دروغ نمیگن زمان همه چیو ثابت میکنه، ایشالا بعدا گندهاشون عیان میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
15
" ابوالقاسم خسروي " رو يادتون رفت بنويسيد.
عضو جبهه پايداري و مدرك فوق ليسانس معارف است.
شايد ايشان در كوچك زاده ذوب شدن و از قلم افتادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
15
آقاي روحاني در تبليغات انتخاباتي هم از اين چشمه ها مي اومد و يكي از فاكتورهايي كه نظر مردم رو جلب كرد همين جيگردار بودن او بود. يادم هست در ميدان ولي عصر در شب هاي اخر تبليغات مردم شعار مي دادند: نه سردار نه شهردار، روحاني جيگر دار. با اون نجابت خاتمي نمي شه با اين قماش مقابله كرد. بايد يه كسي باشه كه بلد باشه به قول خودشون آب رو كجا بريزه...! دست مريزاد روحاني جان. واقعا مچكريم!
اقبال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
5
10
میشه کمی در مورد مدرک دکتر روحانی و دکتری حوقشان در سال58 هم روشنگری کنید تا همه بدونن این استاد تمام دانشگاه از چه سوادی برخوردار هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
7
2
روحانی جنگنده.... با خالی بند میجنگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
6
این یک واقعیت انکار ناپذیر است که اساتید و اهالی دانشگاه چون به اقتضای حرفه شان اطلاعات علمی مربوط به حوزه تخصصی شان را دائما بروز رسانی می کنند معلومات و اظهار نظراتشان در ارتباط با مسائل مختلف بویژه مسائل هسته ای قابل استناد است. و از این منظر اساتید دانشگاهها افراد بسیار موجهی برای مشورت و رایزنی جهت موارد سرنوشت سازی چون مذاکرات هسته ای می باشند.
چرا نمایندگان محترم به خود می گیرند. به خدا آقای روحانی به هیچ وجه قصد اهانت به هیچ کسی را نداشته اند و فقط خواستند از علم و تجربه دانشمندان و پژوهشگران علوم مختلف بهره بگیرند.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
آیا فقط منتقدین دولت و توافق ژنو همین ها هستند؟!
من که گشتم نبود نگرد نیست
بله نیست
رسانه ای نیست که بی طرف باشه و انصاف رو رعایت کنه.
این دعواهای سیاسی ما رو به کجا میبره؟
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
میگم جرا اوضاع خراب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
در مورد ردیف 7 ظاهرا شک دارید ولی واقعیت داره لیسانس مدیریت از دانشگاه پیام نور البته احیانا به پیام نوری ها بر نخورده من هیچ توهینی نکردم
قلندر
|
CANADA
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
7
آقا این حرف ها چیه مگه دیپلماسی هم احتیاج به سواد تخصصی اون رشته را داره مگه فیزیک و یا شیمی یا ریاضیاته و یا پزشکیه که احتیاج به تحصیلات کلاسیک داشته باشه. داداش تو دیپلوماسی و روابط خارجه کافیه بتونی بگی اون ... رو لولو برد یا اینقدر قطعنامه بدن تا قطعنامه جونشون درآد و غیره.
م م موحد از قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
6
با تشکر وافر از سایت وزین و متین انتخاب چند نکته را بعرض می رسانم :
1- انتقاد مهاجری بجابوده و این رفتارها با شان بسیار والای روحانی ناسازگار است(بخصوص سبد کالا که فقط در شان احمدی نژاد بود و نه هیچ رئیس جمهور دیگری!)
2- کار مستند و روشنگرانه شما عالی بود و بدون اهانت سطح سواد مدعیان را آشکار نمودید.
3- حضور این نمایندگان در مجلس حاصل فیلتر ردصلاحیتها در درچه اول و قهر مردم با صندوقها در مرحله دوم است این تیپ نمایندگان همیشه فقط در صورت حضور حداقل ثابت رای دهنده سنتی می توانند وارد مجلس شوند!
4- به دوستی که خود را فرزند ایران معرفی کرده و ضمن انتقاد به شما اشکال به مدرک آقای دکتر زیباکلام گرفته عرض می کنم ایشان علاوه بر مدرک دکترای شیمی دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد آمریکا دارند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
7
سواد کسی داره که منافع مردم و کشور رو در نظر داشته باشه نه منافع شخصی خودشو فامیلاشو و گروه و دسته شو و اگر نه اینها همون کاغذ پاره های معروفی هستن که با رانت و پارتی و انواع تقلب اخذ شدن البته نه همشون
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
یادم هست در مجلس ششم آقای عباسی نماینده رودسر و املش وزیر کار اسبق بظاهر با مدرک کارشناسی ارشد وارد مجلس شدند اما نمی دونم جه شد ؟ که آقای عباسی در اواخر دوره مجلس شدند دکتری ، راستی نمی دونم این آقایان برای قانونگزاری به مجلس میرند یا برای تحصیل و گرفتن مدرک ؟
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
6
تو وجودم به جای کاه پر از درد هست
پر از درد
جناب دکتر روحانی من از موافقین شما هستم و از ارادتمندان شما
ولی یادمان باشد این صحبت ها کاری به جایی نمی برد.
باید به فکر مردم بود.
محکم جلوی این حاشیه ها بایست.
جناب دکتر روحانی این نوع عکس العمل ها شیوه آقای احمدی نژاد بود
شما چرا؟
نگذارید شما و دولت محترم تان را در حاشیه نگه دارند.
این ها همه یک فتنه می باشد که بگویند شما هم مثل بقیه هستید
مراقب باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
6
این شماره 17 خیلی منو جذب کرد .ممنون از اظلاع رسانی.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
12
3
حرف رو باید شنید و سنجید، حتی اگه فرد گوینده امضا کردن بلد نباشه دلیل بر نادرستی حرفش نیست. این نماینده ها اگه از آمریکا و کانادا مدرک گرفته بودند و همین حرف ها رو میزدند شما می پذیرفتید (؟!)
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
7
انتخاب! من موافق با اینآ قایونی که نام برده اید نیستم اما خبرتون منصفانه نیست.لا اقل آقا تهرانی و نبویان رو که از نزدیک میشناسم هر دو دکتر هستند.آقا تهرانی دکتریش رو از آمریکا گرفته
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
7
آنهايي كه دررشته هاي علوم اجتماعي تخصصي گرفته اند بيشتر مي توانند درك سياسي و اجتماعي داشته باشند مگر افرادي كه در اين حوزه مطالب ارزشمند و مورد قبول منتشر كرده باشند.... مشكل بزرگ كشور ما اين است كه كلي هزينه آموزش در اين كشور مي شود و افراد متخصص تربيت مي شوند ولي هيچكس سر جاي خودش گمارده نمي شود
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
34
5
زیاد به طرفداراتون امید نداشته باشید خدا همه رو هدایت کنه بازم دکتر احمدی نژاد
ناامید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
31
قحط الرجال است در این مملکت؟! با وجود این همه نخبگان سیاسی و حقوقی، دکترای آبیاری باید درباره توافقنامه ژنو نظر بدهد؟ ای خدا این چه سرنوشتی بود که به آن گرفتار شدیم؟؟
نظرات بینندگان