arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

پرسپولیس رکورد یک سال بدون شکست در آزادی را حفظ می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم پرسپولیس در صورتی که بازی مقابل صبای قم را بدون شکست پشت سر بگذارد، رکورد یک سال بدون باخت در ورزشگاه آزادی را ثبت خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرخپوشان پایتخت از روز 20 اسفند 91 که در هفته بیست و نهم لیگ برتر به راه آهن تهران باختند، دیگر در این ورزشگاه و طی 20 بازی متوالی (17 بازی لیگ برتر و 3 بازی جام حذفی) شکستی نداشته اند. پرسپولیس بعد از باخت به راه آهن، در بازی بعدی با مس کرمان مساوی کرد و سپس پیکان و ملوان را شکست داد.

پرسپولیسی ها در فصل جاری نیز 10 برد خانگی مقابل تراکتورسازی، مس، ملوان، فولاد، گسترش فولاد، فجرسپاسی، داماش، ذوب آهن، سایپا و سپاهان بدست آورده و با استقلال خوزستان، نفت تهران و استقلال تهران(2 بار) مساوی کرده اند. پرسپولیس همچنین طی این مدت 3 بار نیز در جام حذفی به میدان رفته و 2 برد مقابل پدیده مشهد و الوند همدان و یک تساوی مقابل سپاهان بدست آورده است. تنها شکست پرسپولیس در یک سال اخیر در آزادی مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و در ضربات پنالتی و در واقع پس از جریان بازی بوده است.

با توجه به آنکه بازی بعدی پرسپولیس در آزادی روز 16 فروردین خواهد بود، پرسپولیس با عبور از سد صبا می تواند حداقل رکورد 380 روز بدون شکست در خانه را به ثبت برساند.
برچسب ها: آزادی ، پرسپولیس ، لیگ
نظرات بینندگان