arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

اشرفی اصفهانی:لزوم حضور همه جریان‌ها در اداره کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه اصلاح طلبان به دنبال تشکیل حزب فراگیر نیستند، گفت: بهترین روش برای اداره کشور مشارکت احزاب و جریان‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در گفتگو با آنا در پاسخ به سوالی در مورد کاندیدای اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم گفت: دو سال به انتخابات مجلس باقی مانده است و الان برای صحبت در مورد اینکه چه کسانی نامزد انتخابات شوند زود است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره حزب اراده ملت، گفت: این برنامه به  مناسبت سالگرد تاسیس حزب برگزار شد و چندان به جزئیات چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پرداخته نشد، تصمیم گیری در این مورد نیاز به زمان بیشتری دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس سوم با بیان اینکه اصلاح‌طلبان آینده سیاسی بسیار خوبی خواهند داشت، گفت: نتیجه انتخابات مجلس نشان داد مردم دیگر پذیرای افراطیون نخواهند بود. مردم با آمدن به صحنه انتخابات و برگزیدن آقای روحانی نشان دادند که داستان آنگونه که تندروها  فکر می‌کردند نیست.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه مطمئنا نتیجه انتخابات مجلس دهم مانند انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد،گفت: قطعا اگرعملکرد دولت تدبیر و امید مطلوب باشد اعتدال گرایی و میانه روی در این برهه نیز خودش را به خوبی نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است اصلاح طلبان به دنبال تشکیل حزب فراگیر باشند، گفت: فکر نمی‌کنم چنین امکانی وجود داشته باشد، تجربه نشان داده است اگر یک حزب بخواهد در کشور تصمیم‌گیری نهایی کند و یکه تاز شود، این جواب نمی‌دهد.

اشرفی اصفهانی تاکید کرد: با توجه به وجود گرایش ها و سلایق مختلف در جامعه نمی توان انتظار داشت  یک حزب بتواند امور را در دست گیرد، بهترین روش برای اداره کشور مشارکت احزاب و جریان های مختلف است.

وی تصریح کرد: قطعا احزاب همسو و همفکر بهتر می‌توانند امور کشور را اداره کنند، تمرکز بر روی این موضوع بهتر از این است که  به دنبال تشکیل یک حزب فراگیر در کشور باشیم.
نظرات بینندگان