arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

برخی به دنبال تحریف اندیشه‌های امام هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه امروز سیدحسن خمینی پس از فوت سیداحمد خمینی به خوبی عهده‌دار پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: می‌بینم که برخی از جریانات و گروه‌ها که هیچ قرابتی با راه و اندیشه امام ندارند و از سویی، نسبت به امام و سیداحمد خمینی بغض و کینه دارند، درصدد این هستند که از اندیشه‌های امام بهره‌برداری و سوءاستفاده کنند.

سید احمد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سالگرد حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی گفت: ایشان همواره در همه مراحل زندگی امام خمینی یار و همراه امام خمینی بودند.

وی با بیان اینکه سید احمد خمینی را می‌توان محرم راز و مشاور اصلی امام خمینی دانست، خاطرنشان کرد: ایشان یکی از مهمترین نقش‌ها را در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در تثبیت انقلاب بازی کردند و می‌توان سیداحمد خمینی را از معماران و بنیانگذاران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی خطاب کرد.

برادر شهید هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه سید احمد خمینی همواره حقیقت را فدای مصلحت نمی‌کرد، اظهار داشت: ایشان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی شاقول جناح‌های سیاسی و نقطه اتکای همه جریان‌های انقلابی بود، اما در برابر زیاده‌خواهی‌های برخی از افراد و جریانات ایستادند که این ایستادگی به همراه جایگاه خطیرشان موجب شکل‌گیری بغض‌ها و کینه‌ها نسبت به ایشان شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه امروز سیدحسن خمینی پس از فوت سیداحمد خمینی به خوبی عهده‌دار پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: می‌بینم که برخی از جریانات و گروه‌ها که هیچ قرابتی با راه و اندیشه امام ندارند و از سویی، نسبت به امام و سیداحمد خمینی بغض و کینه دارند، درصدد این هستند که از اندیشه‌های امام بهره‌برداری و سواستفاده بکنند.

هاشمی‌نژاد افزود: این افراد و جریانات با تفسیر به رای و تحریف اندیشه‌های امام قصد دارند علاوه بر رسیدن به منفعت،  از امام انتقام بگیرند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان