arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۳

مهرداد میناوند و خاطره تقابل با بکام/ مربی‌مان گفت دیوید برابر تو حرفی برای گفتن ندارد!

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران در فصل 2000-1999 لیگ قهرمانان با تیم اشتروم گراتس اتریش مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  بازیکن سابق تیم ملی ایران، مهرداد میناوند در فصل 2000-1999 لیگ قهرمانان با تیم اشتروم گراتس اتریش مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛  میناوند در بازی برگشت دو تیم که در آبان ماه 1378 در اولدترافورد برگزار شد، با شماره 20 در ترکیب اصلی تیم اتریشی قرار گرفت. بازیکن مقابل او در تیم منچستر یونایتد دیوید بکام بود که در این عکس نیز در ابتدای مسابقه دو بازیکن باهم دست می دهند. میناوند در این باره می گوید: «دیوید بکام هنوز هم چهره شاخصی در دنیا به شمار می رود و در آن زمان همه توجه ها به او بود. تنها چیزی که از آن بازی به یاد دارم این است پیش از آغاز مسابقه مربی ما روی وایت برد رختکن یک طرف اسم میناوند را نوشت و در طرف دیگر اسم بکام را. او خطاب به من گفت: «تو از هر لحاظ از این بازیکن بهتر و باهوش تری. مطمئنم که شماره 7 منچستر در مقابل تو حرفی برای گفتن ندارد.» همین مسئله باعث شد که من با انگیزه مضاعف وارد میدان شوم. هر چند که اشتروم گراتس در آن دیدار با نتیجه 2 بر 1 به منچستر باخت اما خدا را شکر که من نمایش خوبی داشتم. اگر شما فیلم بازی را ببینید، متوجه این می شوید که دیوید بکام هیچ کار خاصی انجام نداد.»
نظرات بینندگان