arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۳

نقص فني و فرود اضطراري يک هواپيماي ديگر شرکت هواپيمايي مالزي ايرلاينز / برخورد با دسته اي از پرندگان

مقامات فرودگاه بین المللی کاتماندو پایتخت نپال روز یکشنبه از برخورد یک دسته پرنده با شیشه جلوی یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی مالزی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز روز دوشنبه اعلام کرد یک فروند هواپیمای این شرکت که از کوالالامپور به مقصد سئول در پرواز بود به دلیل بروز مشکلات فنی ناگزیر به تغییر مسیر به سمت هنگ کنگ شد.

به گزارش انتخاب ؛ شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک فروند هواپیمای این شرکت هواپیمایی به دلیل بروز نقص فنی در ژنراتور آن ناگزیر به تغییر مسیر به سمت هنگ کنگ شد اما بدون هیچ حادثه ای در هنگ کنگ فرود آمد و همه 271 سرنشین آن سالم هستند.


سخنگوی فرودگاه هنگ کنگ نیز اعلام کرد این هواپیما بدون هیچگونه حادثه ای حدود ساعت سه بامداد به وقت محلی در فرودگاه هنگ کنگ به زمین نشست.

این هواپیما ساعت 23 و 37 دقیقه به وقت محلی روز یکشنبه کوالالامپور را ترک کرد و قرار بود ساعت شش و 50 دقیقه بامداد به وقت کره جنوبی وارد فرودگاه انیچئون سئول شود.

بروز نقص فنی در این هواپیمای شرکت هواپیمایی مالزی ایرلاینز در حالی صورت گرفته است که هشتم مارس گذشته نیز یک فروند هواپیمای مالزی ایرلاینز با 370 سرنشین یک ساعت پس از برخاستن از فرودگاه کوالالامپور به مقصد پکن از روی صفحه رادار محو شد. خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور گزارش داد عملیات تجسس برای یافتن نشانه هایی از این هواپیمای گمشده هنوز هم در بخش های مختلف اقیانوس هند و دریای چین جنوبی ادامه دارد.
نظرات بینندگان