arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳

استاندار سیستان وبلوچستان با خانواده شهید دانایی فر درزابل دیدار کرد

استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستانهای شمالی این استان با خانواده شهدا از جمله شهید دانایی فر دیدار و گفت وگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستانهای شمالی این استان با خانواده شهدا از جمله شهید دانایی فر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش انتخاب، روز جمعه علی اوسط هاشمی در بدو ورود به منطقه سیستان با خانواده شهید جمشید دانایی فر مرزبان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی، دیدارکرد.

وی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید اظهار داشت: پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده، مسیر خودش را طی می کند و ما تلاش های لازم در این باره را انجام می دهیم و ان شاءالله این تلاش ها نتیجه بخش خواهد بود.

استاندار همچنین در ادامه این سفر با حضور در شهر میلک از توابع شهرستان هیرمند واقع در نقطه صفر مرزی با افغانستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهر، با خانواده های شهیدان میربزرگ و یار محمدی و جانباز بزی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در شهر دوستمحمد مرکز شهرستان هیرمند با امامان جمعه و جماعات شیعه و سنی این شهرستان نیز دیدار کرد.

هاشمی در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هیرمند در دیدار با خانواده های معظم شهدا این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نگهداری راه ارزشمند شهدا از مهمترین وظایف مسوولان و نهادها است.

وی در سفر به شهرستان زابل به عیادت مادر شهیدان ژیانی(سه شهید) رفت.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سعادت بزرگ اهدا سه شهید در راه خدا نصیب هر کسی نمی شود، تاریخ اسلام گواهی می دهد که هر سختی و مصائبی هست از آنِ بزرگان دین است.

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: شما دقیقا در مسیری قدم نهاده اید که بطور یقین و حتم بر سرِ سفره حق نشسته و روزی خور پروردگار عالم هستید.

هاشمی تصریح کرد: دعای شما می تواند راهگشا و یاری دهنده مسوولان در ادامه راه شهیدان والامقام باشد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان