arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

تا زمانی که پسرم را از نزدیک نبینم آزادی‌اش را باور ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پدر محمد نظامی یکی از مرزبان آزاد شده مشهدی با بیان اینکه تا زمانی که پسرم را از نزدیک نبینم آزادی اش را باور ندارم، گفت: لطف پروردگار و عنایت امام هشتم (ع) نقشه های تروریست ها را ناکام گذاشت.

پدر محمد نظامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد اظهار کرد: دلم برای پسرم شور می زند و دوست دارم هر چه سریع تر به مشهد بیاید زیرا تا هنگامی که او را از نزدیک نبینم آزادی اش را باور ندارم.

وی ادامه داد: هنوز به ما خبر دقیقی از آمدن محمد نداده اند و اکنون دلم خیلی شور می زند دلم می خواهد مسئولان قدری دل نگرانی خانواده مرزبانان ایرانی را درک کنند.

پدر مرزبان آزاد شده مشهدی تاکید کرد: روزی که محمد را گروگان گرفتند تا امروز که خبر آزادی اش را به ما داده اند هزار بار مردم و زنده شدم دیگر طاقت این همه فشار روانی را ندارم.

وی یادآور شد: دیروز بعدازظهر توانستم صدای محمد را از پشت تلفن بشنوم اما در حین صحبت تماس قطع شد و دیگر امکان صحبت با او وجود نداشت.

نظامی با اعلام اینکه در حال حاضر از خوشحالی نمی توانم روی پایم بایستم، تصریح کرد: اول از همه از خدای متعال که اسباب آزادی این مرزبانان را فراهم کرد تشکر می کنم و بعد از تمامی مسئولان برای نجات فرزندان این آب و خاک تشکر و قدردانی می نمایم.

وی با تاکید بر اینکه هرگز گمان نمی کردم که پسرم از چنگ گروهک تروریستی جیش العدل به سلامتی نجات یابد، عنوان کرد: لطف پروردگار و عنایت امام هشتم (ع) نقشه های تروریست ها را ناکام گذاشت.

پدر محمد نظامی بیان کرد: اکنون از خداوند می خواهم که شر دشمنان را به خودشان بازگرداند و با خاک یکسانشان کند.

وی عنوان کرد: بی تردید کسانی که نزدیک دو ماه ناراحتی و نگرانی را در دل خانواده این مرزبانان قرار دادند هرگز به مقصد و راه درست نمی رسند.  

 

نظرات بینندگان