arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

درخواست هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده: امیر را نگه دار!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواداران تیم فوتبال استقلال که برای تماشای دیدار تیم‌شان مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی آمدند با شعارهای خود از فتح‌الله‌زاده خواستند که قلعه‌نویی را برای فصل آینده در استقلال نگه دارد.

بیش از 50 هزار هوادار استقلالی در ورزشگاه آزادی با شعارهای خود از علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل باشگاه خواستند که فصل آینده امیر قلعه‌نویی را سرمربی نگه دارد.

هواداران استقلال در نیمه نخست در چندین صحنه با فریادهایشان به تصمیم‌های داور اعتراض کردند. اعتراض آن‌ها در صحنه‌ای رقم خورد که موقعیت تک به تک برهانی دروازه‌بان تراکتورسازی را آفساید اعلام کرد.

در سوی دیگر میدان کادر فنی تیم تراکتورسازی بارها به تصمیمات داور اعتراض کردند که در یک صحنه تورج حق‌وردی کنار خط آمد و به تونی الیویرا تذکر جدی داد.

در طول نیمه نخست به دلیل پایکوبی هواداران استقلال که در طبقه دوم ورزشگاه نشسته بودند بخشی از روکش سقف جایگاه خبرنگاران کنده شد و فرو ریخت.

در پایان نیمه نخست برخی هواداران تراکتورسازی حاضر در ورزشگاه آزادی با سربازان نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری چیزی حدود شش – هفت دقیقه‌ به طول انجامید با دخالت سایر عوامل انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی فیصله پیدا کرد. هواداران تراکتورسازی با شعار و پرتاب اجسام مختلف به ماموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه نسبت به تلاش آنها برای دستگیری چند هوادار تیم مهمان واکنش نشان دادند.

بین دو نیمه دیدار استقلال و تراکتورسازی آهنگ باشگاه استقلال از بلندگوها پخش شد و هواداران این تیم با این آهنگ همخوانی می‌کردند.

در بین دو نیمه محمدمهدی نظری با حضور در زمین مشغول به گرم خود شد. میثم بائو، جواد کاظمیان و سعید آقایی از بازیکنان تراکتورسازی بودند که مشغول گرم کردن خودشان شدند.

هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی از خبرنگاران مدام نتایج سایر بازی‌ها را می پرسند و البته واکنش های آنها نسبت به این نتایج در نوع خود جالب است. برخی از آنها با شنیدن خبر برتری پرسپولیس برابر استقلال خوزستان با ابراز تاسف شدید آرزو می‌کنند تا تیم‌شان در نیمه دوم نتیجه را به سود خود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان