arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳

گل‌محمدي: هدف‌مان کسب سهميه بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: در حال حاضر فصل تمام شده و بايد خودمان را براي پلي‌آف تيم قهرمانان آماده کنيم من شرايطم را با باشگاه در ميان مي‌گذارم اگر به توافق رسيديم در اين تيم مي‌مانم.
 

  يحيي گل‌محمدي پس از شکست يک بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: بازي زيبايي بود موقعيت‌هاي زيادي هم ايجاد شد سپاهان شانس‌ زيادي براي گلزني داشت ما هم مي‌توانستيم دروازه اين تيم را باز کنيم.

وي ادامه داد: باخت يک بر صفر مقابل سپاهان هم براي ما خوب بود چون توانستيم سهميه آسيا را کسب کنيم.

گل‌محمدي در خصوص قهرماني فولاد عنوان کرد: اين تيم مستحق قهرماني بود فرکي مربي بزرگ و با شخصيتي است که زحمت زيادي در اين فصل براي تيمش کشيد.

سرمربي نفت تهران عنوان کرد: از بازيکنان تشکر مي‌کنم که يک سال از جان مايه گذاشتند و با بودجه کم 6.5 ميلياردي توانستند سهميه آسيا را کسب کنند براي من افتخار بود که در خدمت نفت بودم از همه مسئولان باشگاه تشکر مي‌کنم شايد در ظاهر ما تماشاگر آن چناني نداشته باشيم اما اين تيم متعلق به خانواده بزرگ نفت است.

گل‌محمدي در پاسخ به اين سؤال شما در يک قدمي جام قهرماني از دست داديد گفت: سپاهان تيم پرمهره‌اي بود ما با وجود اينکه باختيم به هدف‌مان که سهميه آسيا بود رسيديم با وجود اينکه در آغاز فصل به دنبال قرار گرفتن در ميان 5، 6 تيم نخست بوديم.

وي در خصوص اينکه آيا در اين فصل مي‌مانيد يا خير گفت: در حال حاضر فصل تمام شده و بايد خودمان را براي پلي‌آف تيم قهرمانان آماده کنيم من شرايطم را با باشگاه در ميان مي‌گذارم اگر به توافق رسيديم در اين تيم مي‌مانم.

سرمربي نفت تهران در مورد کيفيت ليگ عنوان کرد: از لحاظ سخت‌افزاري در شرايط خوبي قرار نداريم اما پديده‌هاي خوبي در اين فصل به فوتبال معرفي شدند در تيم خود ما امين حاج‌محمد و وحيد حمدي‌نژاد به عنوان پديده بودند.

وي در پاسخ به اين سؤال که دستياري کي‌روش به کجا رسيد گفت: من يکي از کانديداهاي مطرح بودم اما کسي در اين زمينه با من صحبت نکرد.

گل‌محمدي در پايان در پاسخ به اين سوال که دروازه‌بان شما به عنوان بازيکن اخلاق معرفي شد و آيا او مي‌تواند به تيم ملي هم دعوت شود عنوان کرد: او از نظر فيزيکي بهترين دروازه‌بان ليگ است اما تجربه کافي ندارد از نظر من او شايستگي دارد که در ميان سه دروازه‌بان تيم ملي قرار بگيرد.


برچسب ها: گلمحمدی ، هدف‌ ، کسب ، سهمیه
نظرات بینندگان