arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

جوان نخبه شیرازی درکنفرانس بین المللی حقوق بشر سخنرانی می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوان نخبه ی شیرازی قرار است با محوریت حقوق بشرو حق استفاده ازانرژی صلح آمیز هسته ای درکنفرانس بین المللی حقوق بشرکه قراراست درکشورآمریکا برگزار شود، سخنرانی کند.

"مصطفی فرح بخش" ضمن تایید این خبر گفت: براساس هماهنگی های انجام شده قرار است به عنوان یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران،ضمن شرکت در این همایش پیرامون مسایلی نظیر حقوق بشر از نگاه اسلام،حق استفاده از انرژی صلح آمیزهسته ای،تقبیح ترور دانشمندان هسته ای و لزوم توجه جامعه جهانی به نقض حقوق بشر در سوریه از جمله مطالبی است که در کنفرانس مذکور به آنها اشاره خواهم کرد.

این فعال سیاسی در ادامه ازتوجه استاندارفارس به مقوله جوانان تقدیر کرد و افزود:انتخاب مشاورجوان توسط استاندارفارس نشان از اهمیت این قشر از جامعه دربرنامه های استانداردارد.

"فرح بخش" بابیان این مطلب که درحال حاضر توسعه بر پایه نو‌‌آوری و خلاقیت استوار است، افزود: اگر در استان فارس به دنبال توسعه همه جانبه هستیم باید بستر و زمینه لازم را برای رشد افرادی که ایده و نظرات مفید را به محصول و علم و دانش را به صنعت تبدیل می‌کنند، فراهم کنیم.

وی ادامه داد: جوانان نسل قبل ما با رشادت ها ونثار خون خود از استقلال و تمامیت ارضی میهن دفاع کردند وامروز وظیفه ما به عنوان حافظان خون آنها دفاع در حوزه جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و فعالیت برای ایجاد توسعه همه جانبه در کشور باشد.

فرح بخش رشد و پویایی جامعه کنونی کشور را در گروی میدان دادن به جوانان متعهد و خلاق دانست و اضافه کرد: تنها زمانی یک جامعه می‎تواند به رشد و توسعه واقعی برسد که این رشد و توسعه از درون جامعه ایجاد شود.

وی افزود: توانمند سازی نسل جوان کشور و استفاده بهینه از استعدادها و توانایی های آنان در توسعه کشورمی بایست از اهداف کلی برنامه ساماندهی جوانان باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که بانگاه ویژه و اعتدال گرای دولتمردان کنونی به مبحث جوانان،شاهد کشف استعدادها و پتاسیل های خوب در این قشر از جامعه با هدف افزایش بهروه وری و تداوم روند توسعه کشور باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان