arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

شهرياري: بازي امشب حيثيتي و مالي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيات‌مديره استقلال گفت: اگر رحمتي براي استقلال اسپانسر آورده باشد کار خوبي انجام نشده است.
 

احمد شهرياري در خصوص ليست منتشر شده مالي بازيکنان استقلال و ارقامي که گفته مي‌شود بعضا صحيح نيستند،در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اين ليست تحليلي و تخميني است و هنوز از طرف آقاي فتح‌الله‌زاده گزارش رسمي و محاسبه دقيقي به هيأت مديره ارائه نشده است و به همين دليل بر روي اعداد تخميني نمي‌توان نظر داد و هر زمان که به صورت دقيق به هيأت مديره گزارش مالي ارائه شود، مي‌توانيم درباره آن صحبت کنيم. چرا که ما نمي‌دانيم اين ارقام کم و زياد هستند يا نه.

وي در پاسخ به اين سؤال که اين ليست توسط وزارت ورزش منتشر شده و آيا باز هم معتقديد اين ارقام تخميني است، افزود: قطعا وزارت ورزش ليستي که ارائه مي‌کند بر اساس اسنادي است که در اختيار دارد اما بايد ببينيم که آيا ليست منتشر شده با ليست اصلي وزارت ورزش مطابقت دارد يا نه و بايد گزارش ريز اين موضوع به هيأت مديره تقديم شود تا بتوانيم درباره آن صحبت کنيم.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در مورد پيدا کردن اسپانسر براي شورت ورزشي تيم استقلال توسط مهدي رحمتي اظهار داشت: اگر اين اتفاق افتاده باشد که سليقه و کار خوبي صورت نگرفته چرا که باشگاه بايد به دنبال تهيه اسپانسر باشد و پول بگيرد اما اينکه بازيکن طرف حساب اسپانسر باشد در هيچ کجاي دنيا مرسوم نيست.

وي درباره کمپ باشگاه استقلال که فتح‌الله‌زاده همواره از آن به عنوان سرمايه استقلال نام مي‌برد امادوشنبه شب در برنامه نود مشخص شد که سند اين کمپ هنوز به نام استقلال نيست، تصريح کرد: بايد براي اين موضوع هم کار حقوقي انجام شود و بعد درباره آن نظر داد اما مي‌دانم که فعلا سندي که در آن ششدانگ اين کمپ براي استقلال باشد، وجود ندارد و بايد کار حقوقي کافي در اين خصوص انجام شود و با مستندات قانوني در مورد دارايي‌ها صحبت کرد.

شهرياري در خصوص اظهارات فتح‌الله‌زاده در برنامه نود که گفته بود 20 نفر را به صورت تور به سفر حج بردند و از اين راه 350 ميليون تومان درآمدزايي شده است و اينکه با يک حساب سرانگشتي تقريبا نفري 17 ميليون تومان بايد براي اين سفر 4 روزه هزينه کرده باشند، و اين در حالي است که سفر حج تمتع هزينه‌اي به مراتب کمتر از 17 ميليون تومان دارد، اظهار داشت: آنچه که آقاي فتح‌الله‌زاده در هيأت مديره مطرح کرده همين مبلغ بوده و حتما اسنادي وجود دارد که اين حرف را زده است اما نکته‌اي که در اين ميان موجود است اين است که عزيزاني که به اين سفر آمده‌اند خودشان خواسته‌اند تا به باشگاه استقلال کمک کند که اين هزينه را پرداخت نموده‌اند.

وي در پاسخ به اين سؤال که يعني حجت‌الاسلام عليپور و عزيزمحمدي هم که در اين سفر همراه استقلالي‌ها بودند اين پول را پرداخت کردند تا به استقلال کمک کنند، هم افزود: اين عزيزان هزينه‌هاي مربوط به خورد و خوراک‌شان را در سفر حج پرداخت کردند و همانطور که گفتم محاسبات دقيقي انجام نشده است.

شهرياري در پاسخ به اين سؤال که هزينه خورد و خوراک اين افراد نفري 17 ميليون تومان مي‌شده؟! تصريح کرد: در اين باره اطلاعي ندارم و همانطور که گفتم بايد ريز اين مسائل در هيأت مديره مطرح شود.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضاي جديد اين هيأت مديره توسط وزارت ورزش گفت: در اين خصوص هم اطلاعي ندارم چرا که جلسه‌اي برگزار نشده و نمي‌دانم تصميم وزارت ورزش چيست.

شهرياري در ادامه افزود: در رابطه با بحث بودجه که آقاي فتح‌الله‌زاده در برنامه 90 مطرح کرد بايد بگويم که کليات بودجه به تصويب هيأت مديره رسيد اما جزئيات آن در اختيار مدير عامل قرار داشت همانطور که در مجلس شوراي اسلامي کليات بودجه تصويب مي‌شود و جزئيات آن به امور اجرايي مجلس واگذار مي‌شود.

وي اظهار داشت: در خصوص آن صحبت فتح‌الله‌زاده که گفته بود 3 ميليارد تومان از بودجه سال آينده را صرف امور جاري استقلال در فصل جاري کرده است، بايد بگويم که اين پول از هزينه اسپانسر براي سال آينده قرض گرفته شد تا وقتي تأمين منابع صورت گرفت آن پول را جايگزين پول مصرف شده کنيم البته هيچ هماهنگي با اعضاي هيأت مديره در اين باره نشد و فقط با شخص هيأت رئيسه در اين مورد هماهنگي صورت گرفته است.

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال تصريح کرد: در خصوص بحث بدهي‌‌هاي باشگاه استقلال هم بايد بگويم که اين بدهي‌ها براي چند سال اخير بوده و خود من از اواخر شهريور سال 91 به استقلال آمدم که در آن زمان بودجه بسته شده بود و اما در بودجه سال 92 من هم مثل ساير نفرات نظرات خودم را داشتم اما در مجموع تأييد 12 ميليارد تومان و تحقق آن قطعي بود اما تهيه 12 ميليارد ديگر در تشکيک بود که اگر محقق شد از آن استفاده کنند که محقق نشد و مديرعامل بايد در اين باره مسائل را تنظيم مي‌کرد.

شهرياري در پايان درباره ديدار امشب استقلال مقابل الريان قطر در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: فکر مي‌کنم با اينکه بازي تشريفاتي است اما از لحاظ حيثيتي و منبع درآمدي اين بازي مي‌تواند براي ما اهميت داشته باشد چرا که هر بازي در اين مرحله 15 هزار دلار درآمد دارد و برد هم 30هزار دلار به حساب باشگاه خواهد ريخت که مي‌تواند منبع درآمدي خوبي براي باشگاه باشد ضمن اينکه اين بازي حيثيتي است و بايد از نام و حيثيت استقلال دفاع کنيم.

نظرات بینندگان