arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

اظهارات کذب و بی ربط، مشاور شریعتمداری را بیکار کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری دولت به نقل از مقامات ریاست جمهوری اعلام کرد محسن بهرامی ارض اقدس، مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور صلاحیت اعلام برنامه های دولت درباره هدفمندی یارانه ها را ندارد. این فرد خبر داده بود دولت قصد دارد بازهم کمپین انصراف از یارانه راه بیاندازد.

به گزارش انتخاب، محسن بهرامی ارض اقدس که با روی کار آمدن دولت یازدهم به مقام مشاور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور رسیده بود، فاقد صلاحیت برای صحبت کردن درباره برنامه های دولت درهدفمندی یارانه ها اعلام شد.

وی که همواره در مشاغل دولتی از جمله معاون وزیر بازرگانی و مشاور وزیر نفت فعالیت داشته و اکنون  یکی از میلیاردرهای بزرگ ایران به شمار می رود، دو روز پیش در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد قرار است «دولت بار دیگر از مردم برای انصراف از یارانه دعوت کند» اما این بار در قالب تشکل ها و کمپین های مردمی. آنطور که محسن بهرامی ارض اقدس خبر داده، قرار است تشکل هایی مانند «میهن یاران محیط زیست»، «میهن یاران آموزش» یا «میهن یاران سلامت » تشکیل شود و مردم با پیوستن به آنها از یارانه انصراف دهند.

پس ازانتشار این مصاحبه، خبرگزاری دولت اعلام کرد مقامات ریاست جمهوری اعلام کرده اند که  نامبرده صلاحیت اعلام برنامه های دولت در این موضوع را ندارد.

این مقام ریاست جمهوری به ایرنا گفت:  سیاست ها و برنامه های دولت در موضوع ثبت نام یارانه ها از طریق مجاری رسمی و سخنگوی دولت اعلام می شود.

این فرد پیشتر نیز مدعی اعلام انصراف رییس جمهور از دریافت یارانه شده بود، این درحالیست که رییس جمهور هیچ گاه برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بود.
نظرات بینندگان