arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

برتري تيم ملي ايران در آخرين ديدار تدارکاتي

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود در اردوي آفريقاي جنوبي مقابل حريف ليگ برتري‌اش از کشور ميزبان به برتري رسيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود در اردوي آفريقاي جنوبي مقابل حريف ليگ برتري‌اش از کشور ميزبان به برتري رسيد.
 

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين بازي تدارکاتي خود در اردوي آماده سازي آفريقاي جنوبي عصر امروز از ساعت 15 به وقت محلي به مصاف تيم رده چهارم ليگ برتر اين کشور يعني بلک ايسز رفت که اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان کي روش به پايان رسيد.

فارس، احمد آل نعمه در دقيقه 55 و کريم انصاري فرد در دقيقه 74 براي ايران در اين ديدار گلزني کردند. شاگران کي‌روش در اين بازي قرمز پوش بودند و تيم رقيب سفيدپوش بود.

در اين ديدار محمدرضا خلعتبري نمايش خوبي را از خود ارائه کرد و بارها زمينه ساز حملات ايران شد. تيم ملي ايران در نيمه اول اين ديدار با سيستمي تدافعي به ميدان رفت اما در نيمه دوم و با تغيير ترکيب، شاگردان کي روش رو به بازي هجومي آورده و به اين ترتيب دو بار مقابل حريف ليگ برتري کشور ميزبان نيز موفق به گلزني شدند.

تيم ملي ايران با برگزاري اين ديدار به کار خود در اردوي آفريقاي جنوبي پايان خواهد داد و بازيکنان حاضر در اين اردو در دو گروه پروازي عصر فردا، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک مي‌کنند.

3 ملي‌پوش باشگاه سپاهان به همراه 4 ملي‌پوش استقلال به همراه مجيد صالح دستيار جديد کي‌روش از طريق خط هوايي ترکيه، عازم استانبول مي‌شوند و سپس به تهران مي‌آيند. همچنين ساير ملي‌پوشان فوتبال کشورمان به همراه کادر فني و نمايندگان فدراسيون فوتبال، ساعت دو بعد از ظهر به وقت محلي با خطوط هوايي امارات، ژوهانسبورگ را به مقصد تهران ترک خواهند کرد، البته گفته مي‌شود کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان نيز در ژوهانسبورگ مي‌ماند تا پس از تعطيلات اين کشور، هفته آينده به تهران بازگردد.

تيم ملي ايران در 4 ديدار تدارکاتي خود در اردوي آفريقاي جنوبي مقابل تيم‌هاي باشگاهي ليگ برتر اين کشور با 2 پيروزي، يک تساوي و يک شکست به کار خود پايان داد.

برچسب ها: برتری
نظرات بینندگان