arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

رحيمي: بايد قدر بزرگان پرسپوليس را بدانيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدير عامل پرسپوليس با تقدير از دست اندرکاران راه اندازي دانشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: حضور پيشکسوتان اين باشگاه در هيئت امنا مي‌تواند زمينه ساز رشد و توسعه هر چه بيشتر دانشگاه پرسپوليس از نظر علمي و کيفي باشند.
 

عليرضا رحيمي پس از حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم که از سوي دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس در فرهنگسراي ابن سينا برگزار شد در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: با توجه به دعوت مسوولان دانشگاه پرسپوليس براي حضور در مراسم بزرگداشت روز معلم وظيفه خود دانستم در اين مراسم شرکت کنم.

مدير عامل پرسپوليس افزود: خوشحالم که اين دانشگاه توانسته در اين مدت کوتاه به توفيقات خوبي دست يافته و به يک مرکز بزرگ علمي و ورزشي تبديل شود. از موسسين، هيات امنا، مديران و تمامي اساتيد و زحمتکشان اين دانشگاه تقدير و تشکر کرده و اميدوارم دانشجويان جوان اين دانشگاه علمي و ورزشي ضمن توفيق روزافزون بتوانند به مدارج بالاي علمي دست يافته و به ورزش کشور خدمت کنند.

وي تصريح کرد: مراسم خوبي بود و از ديدار با پيشکسوتان و بزرگان تاريخ پرسپوليس آقايان؛ جعفر کاشاني و حسين کلاني خوشحال شده و بايد بگويم حضور پيشکسوتان و بزرگان تاريخ پرسپوليس در هيات امناي دانشگاه پرسپوليس اتفاق خوبي است و بايد آن را به فال نيک گرفت. اين پيشکسوتان با برخورداري از تحصيلات عاليه و تجربيات گرانقدر در فوتبال و ورزش کشور مي‌توانند زمينه ساز رشد و توسعه هر چه بيشتر دانشگاه پرسپوليس از نظر علمي و کيفي باشند. موجب مسرت است که اين عزيزان در اين حوزه فعال هستند و به هواداران و جوانان اين مرز و بوم خدمت مي‌کنند.

رحيمي در پايان خاطر نشان کرد: بايد قدر اين بزرگان که از جمله بانيان و بزرگان پرسپوليس هستند را دانست و موجب افتخار است که آنها توانسته‌اند در شکل‌گيري و توسعه دانشگاه نيز تاثيرگذار بوده و خدمات شاياني را در حوزه فرهنگ، علم و ورزش ارائه کنند. همچنين جا دارد از تلاش‌هاي بي‌وقفه و موثر آقاي سودي رئيس دانشگاه علمي و کاربردي پرسپوليس نيز تشکر و قدرداني کرده و براي مجموعه مديريتي، اجرايي، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه آرزوي توفيق و سربلندي دارم و اميدوارم که بتوانم خدمات خوبي را به هواداران و آنهايي که به دنبال تحصيل و رشد علمي هستند ارائه نمايم.
برچسب ها: رحیمی
نظرات بینندگان