arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۰۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

اطلاعيه معاونت اقتصادي باشگاه پرسپوليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاونت اقتصادي باشگاه پرسپوليس اطلاعيه‌اي صادر کرد.
 

 سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، معاونت اقتصادي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با توجه به قرارداد و توافقات انجام شده، اطلاعيه‌اي صادر کرده و درباره مسائل اقتصادي، سرمايه‌گذاري و تبليغاتي بر موضوعات مهمي تاکيد کرد.

در اين اطلاعيه آمده است:

معاونت اقتصادي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با توجه به قرارداد منعقد شده ميان باشگاه پرسپوليس و شرکت بهنام پيشروي کيش در خصوص بهره‌برداري از کليه ظرفيت‌هاي تبليغاتي، اقتصادي، سرمايه‌گذاري و موضوعات مختلف از تاريخ 14 ارديبهشت سال 1393 به اطلاع کليه اشخاص حقيقي و حقوقي مي‌رساند. ضرورت دارد تمام قراردادهاي منعقد شده در خصوص بهره‌برداري‌هاي تبليغاتي، اقتصادي، سرمايه‌گذاري و ساير موضوعات مرتبط که با استفاده از نام و نشان پرسپوليس بوده در اسرع وقت با معاونت اقتصادي باشگاه پرسپوليس يا شرکت بهنام پيشروي کيش هماهنگي نموده و اقدامات قانوني لازم را انجام دهند.

بديهي است ادامه يا قطع همکاري منوط به تأييد معاونت اقتصادي باشگاه و شرکت بهنام پيشروي کيش است و در صورت عدم مراجعه، قراردادهاي منعقد شده از درجه اعتبار ساقط است. همچنين به اطلاع کليه فعالان اقتصادي مي‌رساند از اين پس تمامي افراد حقيقي و حقوقي براي قراردادهاي تبليغاتي، اقتصادي و سرمايه‌گذاري مي‌بايست به معاونت اقتصادي باشگاه پرسپوليس يا شرکت بهنام پيشروي کيش مراجعه نموده و مذاکرات لازم را براي توافق و انعقاد قرارداد انجام دهند.
نظرات بینندگان