arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

کی روش: از وکیلم درخواست کردم تا تمامی اطلاعاتم را رسانه ای کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت های وزیر ورزش و جوانان در خصوص لباس های تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه برخی ها به وزیر محترم ورزش و جوانان، اطلاعات غلط و اشتباه داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«کارلوس کی روش» عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه به وزیر ورزش و جوانان اطلاع رسانی بسیار بدی انجام شده و به همین منظور به وکیل خودم اجازه دادم تا تمامی اطلاعاتی را که در این دو سال داشته ام، جمع آوری کرده و در اختیار رسانه ها قرار دهد.

وی افزود: هیچگاه دوست نداشتم دراین مورد صحبت کنم اما از سکوتم سوء استفاده شد و مطلبی در رسانه هااعلام کردندکه کاملا اشتباه بوده است. دوست ندارم راجع به مسایل شخصی صحبت کنم و از وکیل خواستم تا ارتباطم با شرکت روماریو اسپورت را رسانه ای کند.

کی روش با اشاره به اینکه منافع ملی نباید زیر سایه خواسته های شخصی قرار بگیرد، ادامه داد: در دیدار با تیم های قطر و کره جنوبی که در رطوبت بسیار بالا انجام شد، مجبور شدیم از لباس هایی استفاده کنیم که اصلا مناسب نبود.

کی روش عنوان کرد: برای آخرین بار است که در این خصوص صحبت خواهم کرد، شما نمی توانید به بازیکنی که سایز کفش آن 44 است، یک کفش 34 بدهید و بسیار بد است که برای اردوی 21روزه و سنگین فقط یکدست گرمکن داشته باشید.

سرمربی پرتغالی و مسیحی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر من به شرکتی بدهی دارم، پیش خدای خود و وجدانم مسوول هستم و باید جوابگوی خدا باشم و به همین دلیل از وکیلم درخواست کردم تا تمامی اطلاعاتم را رسانه ای کند.

وی در مورد بررسی شرایط حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 عنوان کرد: علاوه بر اینکه فیلم بازی های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه را بارها بررسی کرده ایم، عملکرد بازیکنان تاثیرگذار آنان در باشگاه ها را نیز به طور دقیق مورد ارزیابی قرار داده و اطلاعات را در اختیار بازیکنان خودمان قرار داده ایم.

کی روش گفت: هم اکنون به شرایط خوب نزدیک می شویم و حضور در اردوی اتریش و همراهی لژیونرها سبب خواهد شد به هماهنگی بهتری برسیم.

این مربی پرتغالی ادامه داد: در اردوی آفریقای جنوبی از لحاظ بدنی تمرینات خوبی داشتیم و در اتریش بیشتر به دنبال انسجام تیمی هستیم و با برگزاری دیدارهای دوستانه به هماهنگی تیمی می رسیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود دو بازیکن دیگر را به اردو دعوت خواهد کرد، اذعان داشت: هم اکنون 28 نفر در اردو هستند و می توانیم دو نفر دیگر را اضافه کنیم تا از بین آنان 23 بازیکن اعزامی به جام جهانی مشخص شوند.

وی در مورد وضعیت دروازه بانان تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما با نتایج خوب و به عنوان تیم صدرنشین به جام جهانی صعود کردیم که مدافعان و دروازه بان، عملکرد خوبی در دیدارهای مقدماتی داشتند تا در اکثر دیدارها گلی دریافت نکنیم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان