arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

طيبي: آقاي گلي بدون قهرماني لذتي ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازيکن تيم ملي فوتسال کشورمان معتقد است آقاي گلي در تورنمنتي چون مسابقات فوتسال قهرماني آسيا بدون دستيابي به قهرماني اين رقابت‌ها لذتي ندارد.
 

حسين طيبي پس از بازگشت تيم ملي فوتسال ايران از مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در ويتنام در مورد اين مسابقات گفت: هدف ما از حضور در اين مسابقات قهرماني بود و خيلي هم خوب بازي‌ها را شروع کرديم اما نمي‌دانم اتفاق و يا بدشانسي باعث شد، قهرمان نشويم. مردم از ما قهرماني مي‌خواستند حالا شرمنده آنها هستيم. در بازي فينال هم بهتر از ژاپن ظاهر شديم اما خدا نخواست تا قهرمان شويم.

تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که عدم حضور مصطفي نظري و محمد کشاورز در قهرمان نشدن ايران چقدر اثر داشته است، اظهار داشت: نظري و کشاورز از بهترين بازيکنان فوتسال جهان هستند و حضورشان بسيار تأثيرگذار بود اما من نمي‌توانم در اين خصوص اظهارنظر کنم و کادر فني بايد پاسخگو باشد.

بازيکن تيم ملي فوتسال ايران در مورد اينکه آيا تيم کشورمان شخصيت قهرماني در آسيا را داشت، گفت: ما از قبل مي‌دانستيم ژاپن حريف اصلي‌مان براي کسب قهرماني است و چين و ويتنام حريف ما به حساب نمي‌آمدند. ما در نيمه اول بازي با ژاپن بسيار خوب بازي کرديم و اگر توپ‌هاي‌مان به گل تبديل مي‌شد ديگر کار به ضربات پنالتي کشيده نمي‌شد.

طيبي درباره آقاي گلي‌اش در مسابقات فوتسال قهرماني آسيا تصريح کرد: آقاي گلي بدون قهرماني فايده‌اي ندارد و مهم نيست. اتفاقاً آقاي گلي بدون قهرماني بيشتر آزاردهنده است.
نظرات بینندگان