arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

انتقاد مهدوي از زمان پلي‌آف ليگ برتر فوتسال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازيکن - مربي تيم فوتسال پرسپوليس بهزيستي گفت: در مورد پلي‌آف تصميمات عجيب و غريبي گرفته شده، تاکنون سابقه نداشته يک تصميم‌گيري چهار ماه زمان ببرد.
 

مهدي مهدوي با انتقاد از تصميم اخير فدراسيون فوتبال در مورد زمان برگزاري بازي‌هاي پلي‌آف ليگ برتر فوتسال اظهار داشت: در مورد پلي‌آف تصميمات عجيب و غريبي گرفته شده که تاکنون سابقه نداشته است يک تصميم‌گيري چهار ماه زمان ببرد. مسابقات ما بهمن ماه به پايان رسيد اما انتهاي ارديبهشت تصميم گرفته‌اند که پلي‌آف ليگ برتر را چه زماني برگزار کنند.

 فارس، کاپيتان پرسپوليس بهزيستي تصريح کرد: به ما اعلام کرده‌اند که 9 و 16 خرداد بايد بازي کنيم و اين هم در حالي است که روزهاي 14 و 15 خرداد تعطيلات رحلت امام خميني را هم پيش رو داريم. در اين شرايط نمي‌دانيم چطور بايد تيم را جمع کنيم. اکثر بازيکنان ما شهرستاني هستند و سخت است که دوباره در اين فرصت کوتاه همه را دور هم جمع کنيم.

مهدوي که سابقه بازي در تيم‌هاي فوتسال پرسپوليس و استقلال را دارد، خاطرنشان کرد: به نظر من هيچ فکري روي اين تصميم نشده است. قبلا همه خيلي با همه تيم‌ها صحبت کرديم و همه خواستار اين بودند که هر چه زودتر زمان برگزاري پلي‌آف مشخص شود و يا اينکه هر چهار تيم به ليگ برتر صعود کنند، اما آقاي افتخاري در هيچ کدام از جلسات نبود. حالا هم اميدواريم اين زمان را تغيير دهند چون روي اين تصميم مديريتي نشده است.

مربي - کاپيتان تيم پرسپوليس بهزيستي ادامه داد: زماني که با تلاش حسين شمس قرار شد با نام پرسپوليس در مسابقات شرکت کنيم، روي اين تيم کار پايه‌اي انجام داديم. با جوانان بهزيستي که سابقه حضور در ليگ را نداشتند در مسابقات شرکت کرديم و به اين مرحله رسيديم. ما نمي‌گوييم کمک‌مان کنند بلکه فقط مي‌خواهيم زمان مناسبي را براي برگزاري مسابقه پلي‌آف انتخاب کنند.

نظرات بینندگان