arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۳

افشارزاده: بازيکنان نبايد وسط فصل بروند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: سال گذشته برخي بازيکنان بدون اطلاع سرمربي، تيم‌شان را در ميانه‌هاي راه ترک کردند و بايد برنامه‌ريزي انجام دهيم تا شاهد چنين مشکلاتي نباشيم.
 

بهرام افشارزاده درباره تفاوت‌ مسئوليت‌هاي گذشته‌اش در ورزش با مديرعاملي باشگاه استقلال گفت: فوتبال ويژگي‌هاي خودش را دارد. با توجه به علاقمندي مردم به 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس، حضور در اين باشگاه نياز به برنامه‌ريزي منطقي دارد.

 تسنيم، وي ادامه داد: متاسفانه در سال‌هاي گذشته به دليل عدم تخصيص بودجه لازم و توقعات بالاي مردم، انتظاراتي که از 2 تيم استقلال و پرسپوليس مي‌رفت، برآورده نشد. به عنوان مثال، سال گذشته برخي از بازيکنان بدون اطلاع سرمربي، تيم‌شان را در ميانه‌هاي راه ترک کردند، بنابراين بايد برنامه‌ريزي کاملي انجام داد تا شاهد چنين مشکلاتي نباشيم.

مديرعامل استقلال با اشاره به اقداماتش براي حل مشکلات اين تيم تصريح کرد: در نخستين اقدام، قرار است از منابعي غير از اسپانسر اصلي (اسپانسر 20 ميليارد توماني) به باشگاه پول تزريق کنيم و به فکر برنامه‌ريزي مدون و قانوني براي استقلال باشيم.

افشارزاده درباره سرنوشت کارمندان ورزشگاه مرغوبکار اظهار داشت: پيش از حضور ما در استقلال، تربيت بدني استان تهران مجموعه ورزشي مرغوبکار را از استقلال تحويل گرفته بود که تصميم گرفتيم تعديل نيرو انجام دهيم و تنها يکي دو نفر از کارمندان اين مجموعه جذب باشگاه شوند. در ادامه کارهاي مقدماتي براي فصل نقل‌ و انتقالات و جذب بازيکن را آغاز کرده‌ايم تا تيم خوبي براي فصل آينده ببنديم.

افشارزاده با اعلام اين خبر که امير قلعه‌نويي و علي نظري جويباري مامور مذاکره با بازيکنان در فصل نقل‌ و انتقالات خواهند بود، به تسنيم گفت: در تماس‌هايي که با اعضاي هيئت مديره داشتم، اعضا موافقت را براي حضور نظري جويباري در باشگاه استقلال را اعلام کردند و مشکلي از اين بابت وجود ندارد اما براي اينکه کار قانوني پيش برود در جلسه هيئت مديره در خصوص نظري جويباري و فعاليت‌هايش تصميم‌گيري مي‌شود. پس از موافقت اعضاي هيئت مديره، حکم نظري جويباري را صادر مي‌کنم.

وي عنوان کرد: قلعه‌نويي هنوز ليست بازيکنان فصل آينده را ارائه نداده و قرار است در جلسه بعدي هيئت مديره شرکت کند و ليستش را بدهد. به هواداران استقلال قول مي‌دهم هر آنچه در توان دارم و از مديريت‌هاي گذشته ياد گرفته‌ام براي استقلال بگذارم تا فصل موفقي را سپري کنيم.

مديرعامل استقلال درباره تشکيل کميته فني اين باشگاه تصريح کرد: مي‌خواهيم افرادي عضو اين کميته شوند که در ميانه‌هاي فصل مشکل‌ساز نشوند و تيم را رها نکنند.

افشارزاده در مورد جلسه‌اش با علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل فصل گذشته استقلال گفت: ايشان به باشگاه آمدند تا درباره مسائل مالي صحبت کنند. با توجه به تفاهمي که با همديگر داريم در پي برطرف کردن مشکلات مالي استقلال هستيم. جا بايد از زحمات ايشان تشکر کنم.

وي در خصوص حضور عليرضا رحيمي مديرعامل پرسپوليس در باشگاه استقلال و اينکه گفته مي‌شود توافق شده که 2 باشگاه از همديگر بازيکن نگيرند، عنوان کرد: رحيمي دوست 40 ساله من است و به تازگي با هم آشنا نشده‌ايم. علاوه بر رفاقت، رحيمي همشهري و هم‌زبان من است. در جلسه با رحيمي صحبتي درباره مسائلي فني و موضوع‌هاي ديگر نشد.

افشارزاده در پايان به تسنيم گفت: با توجه به موقعيت پيش آمده، مديرعاملي استقلال را پذيرفتم. امسال اوج مشکلات اين باشگاه است. اين را به اين دليل مي‌گويم که بدهي 47 ميلياردي داريم و علاوه بر اين موضوع بايد چند بازيکن جديد هم جذب کنيم، با اين حال سعي مي‌کنيم مشکلات را حل کنيم تا در فصل آينده شاهد کسب نتايج خوبي باشيم.
نظرات بینندگان