arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

برگزاری همایش "دلواپسان" در بوشهر + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اجتماع "دلواپسان" توافق ژنو پنج شنبه شب گذشته در مسجد قرآن برگزار شد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ این نشست که متولی آن "بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر" معرفی شد، به میزبانی مسجد قرآن بوشهر برگزار گردید که جعفر پورکبگانی فرماندار بوشهر در دولت احمدی نژاد ریاست هیات امنای آن را برعهده دارد.

همایش "ما دلواپسیم" پنج شنبه شب پس از نماز مغرب و عشار در مسجد قرآن برگزار شد که سعید زیباکلام سخنران آن بارها در سخنرانی اش نامه رییس جمهور به رهبری پس از توافق هسته ای آذرماه گذشته مبنی بر ترک خوردن دیوار تحریم را "دروغ" توصیف کرد.

وی همچنین گفت: تعهداتی که ایران در توافق با کشورهای عضو 5+1 داده، به پرچیده شدن فعالیت های هسته ای کشور خواهد انجامید.

سعید زیباکلام همچنین در پاسخ به سوال کتبی یکی از حاضران درباره اینکه ما منتقدان توافق ژنو چه باید کنیم؟ اظهار داشت: تا می توانید روشنگری کرده و هر هفته در مساجد مختلف جلسه بگذارید و از صداوسیما هم بخواهید آن را پوشش دهد؛ اگر هم نسبت به انعکاس آن اقدامی نکرد، مقابل صداوسیما تجمع کنید.

وی همچنین گفت: امروز شاهدیم رسانه ملی سیاستی ضدملی پیدا کرده و اظهارات منتقدان توافق نامه ژنو را بایکوت کرده، از طرفی قوه مقننه ما هم مجلس "خفتگان" شورای اسلامی است که جز چند نماینده منتقد توافق نامه که اظهارنظر می کنند، بقیه زیر دست رییس و هیات رئیسه می باشند و امکان بازگو کردن واقعیت ها درباره توافق ژنو را ندارند.

سعید زیباکلام در مسجد قرآن بوشهر گفت: اظهارات رییس جمهور و مسئولان درباره درباره برداشته شدن تحریم ها، بازگردان پول های بلوکه کشور و افزایش فروش نفت پس از توافق ژنو واقعیت ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه ما به غنی سازی 20 درصدی نیاز داریم، گفت: وقتی می بینم صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با وجود اطلاعاتی که دارد می گوید کشور به غنی سازی 20 درصدی نیازی ندارد، تعجب کرده و هر بار دعا می کنم دنیا در چشم این بنده خدا کوچک شود تا واقعیت ها را به مردم را بگوید.

این نشست تا ساعت 23 ادامه داشت.

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش

برگزاری همایش
نظرات بینندگان