arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

مرد می جنگد تا مردم دلواپس نباشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در یادداشتی با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور در جمع خانواده شهدای فتح خرمشهر تاکید کرد: روزی تاریخ پرده از غبار افروزی ها کنار خواهد رفت و هویدا خواهد شد که «فرزندان انقلاب» و سربازان «دیپلماسی ظریف» با همان روحیه ای به مذاکره می روند که همت ها و خرازی ها به خط می زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز اسماعیلی در یادداشتی که به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در صفحه  فیس بوک خود گذاشت، گفت: دنیا تا دنیاست، سربازانی مثل یاران امام خمینی به خود نخواهد دید. انسانهایی که رنج کشیدند تا مردمشان دلواپس چیزی نباشند. هنر مردان خدا همین است. جان باختند و تکه تکه شدند تا دین و عزت و ناموس هموطنانشان از گزند دشمن در امان بماند. کسانی که افتادند تا ما بر جا بمانیم. آنها که نه متظاهر بودند، نه فخر فروش و نه جاه طلب..

وی در بخش دیگر یادداشت خود تصریح کرده است: امروز رئیس جمهور در سخنرانی خود تاکید کرد که فتح خرمشهر نباید در سال 61 باقی بماند. و به روحیه ای اشاره داشت که حماسه سوم خرداد را آفرید. روحیه همدلی و همراهی. گذشت و فداکاری. وحدت و تلاش. اگر این روحیه باشد، حتما فتح خرمشهر های جدیدی خواهیم داشت که یکی از آنها می تواند پیروزی ملت ایران در عرصه دیپلماسی هسته ای باشد. روزی تاریخ پرده از غبار افروزی ها کنار خواهد زد و هویدا خواهد شد که «فرزندان انقلاب» و سربازان «دیپلماسی ظریف» با همان روحیه ای به مذاکره می روند که همت ها و خرازی ها به خط می زدند.

 معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهورتاکید کرد: مردان جبهه، به جای اینکه از یکدیگر ایراد بگیرند، دست یکدیگر را می گرفتند.
 
نظرات بینندگان