arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

همسر مبارک اکنون کجا زندگی می‌کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه های مصری گزارش دادند که «سوزان مبارک» همسر دیکتاتور سابق مصر در حال حاضر تحت حراست شدید نهادهای دولتی و به دور از چشم رسانه‌ها در رفاه و آسایش کامل زندگی می‌کند.
 

پایگاه خبری الیوم السابع نوشت: یک منبع مصر که خواست نامش فاش نشود، گفت که سوزان مبارک در کاخ ریاستی متعلق به دستگاه اطلاعات عمومی مصر و تحت حراست شدید نیروهای ویژه، زندگی می کند.

به گفته این منبع، پس از انقلاب 25 ژانویه، دولت از بودجه عمومی و محل درآمد مالیات ها برای سوزان مبارک مقرری در نظر گرفته است.

وی افزود: سوزان که در گذشته بانوی اول مصر بود اکنون نیز در رفاه و آسایش کامل زندگی می کند و به دور از رسانه های خبری است.

بر اساس این گزارش، همسر دیکتاتور سابق مصر همچنین به دلیل ترس از ترور خواستار تعیین محافظ شخصی برای خود شده و تاکید کرده است که حفاظت از جان وی مسئولیت دولت است.
 
بر پایه این گزارش، جمال پسر مبارک نیز در تحقیقات مربوط به قضیه کاخ های ریاست جمهوری گفت که مادرش بر اساس قانونی که دولت را به فراهم کردن مکان امن برای وی ملزم می کند، در مکان امنی زندگی می کند و محل اقامت وی ویلای شماره 15 در خیابان حلیم ابو یوسف است که متعلق به دولت می باشد.
نظرات بینندگان