arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

سفیر سوریه در لبنان: آمریکا فقط حرف می زند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفیر سوریه در لبنان امروز در سخنانی با اعلام اینکه آمریکا فقط حرف می زند، سیاست ایران را هوشمندانه و عاقلانه توصیف کرد.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، علی عبدالکریم سفیر سوریه در لبنان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه در خارج از این کشور و اظهارنظر های ضد سوری برخی شخصیتهای جریان 14 مارس لبنان گفت: حضور گسترده شهروندان سوری مقیم لبنان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه باید به لبنانی ها اطمینان بخشد.

وی با بیان این مطلب افزود: اظهارات برخی شخصیتهای لبنانی درباره انتخابات سوریه با واقعیت همخوانی ندارد. شمارش آراء انتخابات در خارج سوریه در حال انجام است و پس از پایان شمارش به کمیته عالی انتخابات ارجاع داده خواهد شد.

علی عبدالکریم خاطرنشان کرد: عربستان سعودی حامی گروه های تروریستی در کشورهای عربی به ویژه سوریه است. ریاض همچنان در راس کشورهایی است که تروریستها را در سوریه به سلاح مجهز می کند.

سفیر سوریه در لبنان تصریح کرد: سیاست ایران هوشمندانه و عاقلانه است این کشور به دنبال حفظ پیوندهای مشترک با همه است. عربستان سعودی برگ برنده هایی برای ادامه توطئه های خود در اختیار ندارد.

وی افزود: آمریکا فقط حرف می زند و وقت کشی می کند و بسیاری از سناریوهای واشنگتن در منطقه از بین رفته است.

علی عبدالکریم با اعلام اینکه انتخابات ریاست جمهوری سوریه کلید حل بحران سوریه است گفت: اردن دچار درگیری داخلی شده است و این از نتایج اخراج سفیر سوریه از امان است.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در خارج از این کشور روز چهارشنبه 7 خرداد برگزار شد و این انتخابات در داخل سوریه روز سه شنبه 13 خرداد برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان