arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

استيلي:برخي‌بازيکنان پرسپوليس 2 قرارداد دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي باشگاه پرسپوليس گفت: برخي بازيکنان پرسپوليس دو قرارداد دارند که مقابل آنها با قلم قرمز علامت منفي گذاشته شده است.
 

 حميد استيلي در پايان جلسه کميته فني پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: امروز آدم‌هاي بزرگ پرسپوليس به باشگاه آمده بودند. جعفر کاشاني از مردان بزرگ پرسپوليس و يکي از ديپلمات‌هاي با سابقه است. امير عابديني رئيس فدراسيون، استاندار و مديرعامل پرسپوليس بوده است. حسين عبدي 14 سال در پرسپوليس حضور داشته و کاپيتان اين تيم بوده و بالاترين مدرک مربيگري را دارد. در جلسه کميته فني مقرر شد اعضا آئين‌نامه کميته فني را مطالبه کنند و به اتفاق رحيمي کارشان را به خوبي انجام بدهند. هدف همه خدمت به پرسپوليس است.

حميد استيلي تصريح کرد: مي‌خواهيم از لحاظ فني و فرهنگي به پرسپوليس کمک کنيم. جعفر کاشاني تأکيد داشت بر روي مسائل فرهنگي کار شود و مي‌خواهيم تيم بزرگسالان پرسپوليس شرايط خوبي را داشته باشد. يک سال براي آنکه بازيکن‌سازي کنيم زمان کوتاهي است، اما بايد زمان بيشتري در اختيار داشته باشيم تا کارهاي زيربنايي انجام شود.

وي در مورد آيين‌نامه کميته فني که اعضا به آن ايراد گرفته‌اند گفت: بله آيين‌نامه مصوب شده است و هيأت مديره و اعضاي کميته فني هر جا مشکل داشته باشند با تعامل آن را حل مي‌کنند. هدف همه خدمت به پرسپوليس است و اعضاي کميته آدم‌هاي بزرگي هستند.

استيلي در مورد انتخاب جانشين براي ذوالفقارنسب گفت: در اين مورد صحبتي نشد اما هر چه سريع‌تر بايد آکادمي را شکل بدهيم و آيين‌نامه را هم اجرايي کنيم. امروز روز اول بود و بحث‌هاي بزرگ و خوبي انجام شد. کاشاني، عبدي و عابديني و رحيمي تعامل خوبي داشتند.

سخنگوي پرسپوليس در مورد زمان برگزاري جلسات کميته فني گفت: قرار است هر يکشنبه جلسات کميته فني برگزار شود و اگر هم جلسه‌اي اضطراري باشد خود اعضا زمان آن را تعيين مي‌کنند.

استيلي در مورد مشکل رضا حقيقي گفت: حقيقي مشکلي در مورد قراردادش دارد و امروز آمد و با رحيمي صحبت کرد و قرار شد روز دوشنبه در اين مورد تصميم‌گيري شود. يک گروه از بازيکنان پرسپوليس دو قرارداد دارند، يک قرارداد داخلي و يک قرارداد که در هيأت فوتبال ثبت شده است که مقابل نام اين بازيکنان با قلم قرمز علامت منفي گذاشته شده است، البته بازيکن هم حق دارد، زيرا قرارداد داخلي بسته‌اند اما سازمان ورزش تأکيد دارد ملاک عمل، قراردادهاي ثبت‌شده در هيأت فوتبال است. بايد با تعامل کار را پيش ببريم.

استيلي در مورد تيم‌هاي پايه گفت: بايد هرچه سريع‌تر مربيان تيم‌هاي پايه را انتخاب کنيم و همچنين مدارس فوتبال را ساماندهي کنيم، زيرا ما 100 مدرسه فوتبال داريم و مي‌توانيم بازيکنان نخبه‌اي را از مدارس فوتبال‌مان انتخاب کنيم.

وي در مورد دليل حضورش در کميته فني گفت: من به دعوت رحيمي به اين جلسه آمده‌ام
نظرات بینندگان