arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

واکنش حاج رضایی به خط خوردن خلعتبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پیام نو: کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ لیستی از تیم ملی همه را راضی نمی‌کند، گفت: خط خوردن دو بازیکن جوان و سوشا مکانی تا حدی قابل پیش بینی بود ولی حذف خلعتبری از فهرست نهایی تیم ملی برایم غیر قابل باور است.

امیر حاج رضایی درباره انتشار فهرست ۲۴ نفره تیم ملی و خط خوردن محمدرضا خلعتبری، سوشا مکانی، سردار آزمون و مهدی شریفی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: همواره این مسئله وجود دارد که انتشار هیچ لیستی همه را راضی نمی‌کند. درباره فهرست نهایی تیم ملی هم می‌توان گفت که معقول و متعادل است ولی خط خوردن خلعتبری برای من غیر قابل باور است.
وی افزود: البته ما در اردوها و تمرینات تیم ملی نبوده‌ایم و نمی‌توانیم صرفا به خاطر دیدن چند بازی از تلویزیون قضاوت کنیم. ما از کم و کیف شرایط ملی پوشان خبر نداریم و به همین خاطر باید به رای کی‌روش احترام بگذاریم.

مربی سال‌های دور تیم ملی، در ادامه خاطرنشان کرد: از قبل مشخص بود که بین بازیکنان جوان تیم ملی یکی، دو نفر شانس همراهی در جام جهانی را نخواهند داشت. همچنین خط خوردن سوشا مکانی هم به خاطر بدشانسی در بازی فولاد با السد و همچنین محرومیت یک جلسه‌ای از سوی فیفا تا حدودی قابل پیش بینی بود ولی اتفاق تعجب بر انگیز حذف خلعتبری بود.

حاج رضایی همچنین در خصوص پیش بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی با توجه به بازی‌های تدارکاتی در اردوی اتریش، تاکید کرد: محور تمرینات کی‌روش در اردوی آفریقا و اتریش بالا بردن آمادگی جسمانی بازیکنان بوده است تا ملی پوشان قدرت جنگیدن خود و تخریب افکار هجومی تیم حریف را بالا ببرد. در واقع وقتی شما زمان کافی در اختیار ندارید، این کوتاه ترین راه برای مقابله با حریفان است. با توجه به اینکه تیم ملی هم فرصت‌های زیادی را برای آماده سازی از دست داده بود، زمان و شرایط این راه آماده سازی را بر کی‌روش دیکته کرد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: به هر حال مسابقات تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش ملاک نیست. امیدواریم تیم ملی در جام جهانی نمایش قابل قبولی داشته باشد و لقمه گلوگیری برای حریفانش باشد.


نظرات بینندگان