arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

امید در اردوی اروگوئه/ رضایت پزشکان از روند بهبودی سوارز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: پزشکان تیم ملی اروگوئه از وضعیت بهبود لوییس سوارز ابراز رضایت کرده اند و این بازیکن نیز می گوید که تمرینات خود را بدون درد پیگیری می کند.

روزنامه گاردین در گزارشی از وضعیت لوییس سوارز برای همراهی تیم ملی اروگوئه در جام جهانی 2014 برزیل نوشت: این بازیکن که با بازگشت به اردوی آمادگی تیم ملی اوروگوئه مجددا در ترکیب این تیم قرار گرفته، شبانه روز در حال تلاش برای آماده سازی خود به منظور حضور در جام جهانی است.

پزشکان تیم ملی اروگوئه نیز با ابراز رضایت از وضعیت سوارز می گویند که این بازیکن طبق برنامه تعیین شده در مسیر آمادگی کامل به پیش می رود.

دکتر آلبرتو پان گفته است: سوارز تمام شرایط جسمی و ذهنی لازم برای بهبود هرچه سریعتر را دارد و تمرینات خود را بدون درد پشت سر گذاشته است.

البته پزشک تیم ملی اروگوئه زمان دقیق بازگشت کامل مهاجم باشگاه لیورپول برای همراهی تیم اروگوئه در جام جهانی را اعلام نکرد.

دیه گو فورلان مهاجم پیشین منچستر یونایتد هم با استقبال از بازگشت سوارز و اعلام حمایت از او اظهار داشت: سوارز در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد و بسیار مصمم است.

فورلان افزود: سوارز هیچ تردیدی در کار خود ندارد ولی به خوبی می داند که فعلا در مرحله بهبودی است و ما تیمی بسیار قوی داریم. از اینکه او به جمع ما پیوسته خوشحالیم.

ماکس پریه هم تیمی سوارز هم درباره بازگشت او گفته است: او به نظر خیلی خوب می رسید، باید او را در ترکیب تیم بگذاریم ولی نباید به او فشار آورد.

وی با بیان اینکه همه جویای حال سوارز هستند، افزود: فکر می کنم در زمان لازم او در بهترین وضعیت درخدمت تیم خواهد بود. او بیشترین تلاش خود را برای رسیدن به آمادگی می کند.

وی ادامه داد: سوارز بازیکن بسیار خوب و کلیدی ما است و همه ما دوست داریم که او در بازیهای تیم حضور داشته باشد. اگر او به زمین بیاید به این معنی است که صد درصد توانایی خود را بازیافته است.

سوارز هنوز باید با احتیاط عمل کند ولی عزم او برای بازگشت قطعی است و این اراده قوی به بهبود او کمک می کند.

وی هنوز به کمپ هم تیمی هایش نپیوسته و در عوض فاز جدیدی از تمرینات بدنسازی و آماده سازی خود را آغاز کرده و روی تقویت عضلات زانوی خود کار می کند.

زمان دقیق بازگشت او به تیم هنوز اعلام نشده ولی در چند روز آینده با افزایش تمرینات بدنی تحت نظارت متخصصان درخصوص میزان توانایی وسرعت روند بهبود او تصمیم گیری می شود.

پزشک تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: خبرهای جدید زیادی ندارم ولی سوارز تمرینات مشخصی را آغاز کرده است. او برنامه معینی را که پیش از عمل پا برایش در نظر گرفته شده دنبال می کند و بسته به عملکرد و کشش بدنش در هر مرحله مراحل مختلف را پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: همه چیز طبق روالی که پیش بینی کرده بودیم پیش می رود و وضعیت سوارز به سرعت روبه بهبود کامل و آمادگی می رود. به هر حال او در ترکیب نهایی تیم اروگوئه در جام جهانی قرار دارد.

پزشک تیم اروگوئه با بیان اینکه عوامل فیزیکی و روانی در بهبود کامل وضعیت سوارز دخیل هستند، گفت: لوییس اعتماد به نفس لازم را دارد و ما درمسیر مثبت پیش می رویم. او عضوی از تیم ماست و برنامه های خاصی دارد که باید انجام دهد.

پان از بیان اینکه مصدومیت سوارز در انگلیس رخ داده خوددداری کرد و گفت: واقعا نمی توان چگونگی و زمان دقیق مصدومیت اینچنینی را تعیین کرد. شروع مصدومیت سوارز لزوما در انگلیس نبوده و پای او از قبل دچار کوفتگی شده بود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان