arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

جلیلی در نشست کاندیداهای ریاست جهوری یازدهم شرکت می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید محمد غرضی از کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، در مورد نشست رئیس جمهور با رقبای انتخاباتی خود اظهار داشت: این نشست قرار است روز شنبه(24 خرداد) در ساختمان قرمز ریاست جمهوری صورت بگیرد.

وی افزود: آقای نهاوندیان رئیس دفتر آقای روحانی با من تماس گرفتند و از بنده برای حضور در این نشست دعوت به عمل آوردند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: چنین نشست‌هایی بسیار مفید و مثبت است و امیدواریم استمرار داشته باشد.

عارف فردا در نشست روحانی با رقبای انتخاباتی‌اش حضور می‌یابد

همچنین رئیس روابط عمومی رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: بنده مطلع هستم که آقای عارف از نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش استقبال کرده‌ و چنین نشست‌هایی را در راستای وفاق نیروهای انقلابی می‌داند.

 علیرضا خامسیان رئیس روابط عمومی محمد‌رضا عارف در گفت‌و‌گو با خبرگزای فارس، اظهار داشت: آقای عارف فردا در نشست رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی‌اش حضور خواهد داشت.

وی افزود: بنده مطلع هستم که آقای عارف از این نشست استقبال کرده‌اند و چنین نشست‌هایی را در راستای وفاق نیروهای انقلابی می‌دانند.

حدادعادل هم شرکت می‌کند

پیش از این نیز رئیس دفتر غلامعلی حداد عادل از حضور وی در نشست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به مناسبت سالگرد انتخابات خبر داد.

امیر ابراهیم رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید خبر دعوت رئیس جمهور از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم برای برگزاری نشستی صمیمی اظهار داشت: این دعوتنامه دریافت شده و آقای حداد عادل ضمن پذیرش این دعوت در نشست مذکور شرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آقای حداد عادل معتقد است باید به دولت کمک کرد و بر همین اساس در این نشست صمیمی حضور می یابد تا در خصوص مسائل و مشکلات تبادل نظر صورت بگیرد.

یادآور می شود جلیلی هنوز اعلام نکرده است اما ولایتی در سفر چین به سر می برد.
نظرات بینندگان