arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

مایکل مان:جلسه عمومی بر عناصری از متن متمرکز بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"مایکل مان" سخنگوی کاترین اشتون در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: جلسه عمومی بر عناصری از متن متمرکز بود که می‌تواند جزیی از توافق باشد و کارشناسان اکنون در حال بحث روی مسائل مختلف هسنتد.

گفتنی است اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان پیش از ظهر دوشنبه به منظور شرکت در پنجمین دور مذاکرات ایران و 1+5 راهی وین شدند و دیدار سه جانبه ایران، آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از ناهار کاری مشترک وزیر امور خارجه کشورمان و اشتون برگزار شد.

سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان مذاکرات سه جانبه ایران، آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که با حضور محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه آمریکا و کاترین اشتون برگزار شد در جمع خبرنگاران با رد ادعاهای موجود درباره رایزنی ایران و آمریکا درباره موضوع عراق گفت: در این مذاکرات تنها در مورد پرونده هسته‌ای ایران مذاکره می‌کنیم و هیچ موضوع دیگری وجود ندارد.

گفتنی است محمدجواد ظریف امروز با یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرد.

همچنین "سرگئی ریابکوف" نماینده روسیه پس از دیدار با "سیدعباس عراقچی"عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: مذاکرات با عراقچی خوب و سازنده بود.

نماینده روسیه در پاسخ به این سوال که آیا نگارش متن پیش نویس آغاز شده است یا خیر گفت: نگارش پیش نویس تقریبا آغاز شده است.

لازم به ذکر است اولین دور از گفتگوهای ایران و 1+5 که وین پایتخت اتریش برای پنجمین بار میزبان آن است به پایان رسید.
نظرات بینندگان