arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

دل‌بوسکه تا پایان یورو 2016 ماندنی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ویسنته دل‌بوسکه تا یورو 2016 سرمربی اسپانیا می‌ماند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد دل‌بوسکه تا پایان قراردادش که بعد از جام ملت‌های 2016 اروپا است در این تیم می‌ماند.

اسپانیا در جام جهانی 2014 پس از 6 سال موفق در فوتبال جهان و اروپا، کاملا دور از انتظار ظاهر شد و در گروهی که هلند، استرالیا و شیلی قرار داشتند با سه امتیاز در رده سوم قرار گرفت و حذف شد.

پس از شکست دوم مقابل شیلی که حذف ماتادورها از جام را قطعی کرد، بازیکنان پا به سن گذاشته و باتجربه این تیم از جمله ژاوی، ژابی آلونسو و داوید ویا اعلام کردند که دیگر در تیم ملی بازی نخواهند کرد و فرصت حضور در تیم را به جوان‌ترها خواهند داد.

فدراسیون اسپانیا با وجود نمایش ضعیف و دور ار انتظار این کشور در جام جهانی اعلام کرد که خبری از تغییر در نیمکت تیم نیست و دل‌بوسکه تا پایان قراردادش یعنی جام ملت‌های 2016 فرانسه سرمربی "لاروخا" می‌ماند. ماموریت جدید فدراسیون اسپانیا به دل‌بوسکه تغییر نسل و ساختن تیمی جوان برای یورو 2016 است تا این تیم دوباره بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

قرار است دل‌بوسکه نخستین فهرست جدید اسپانیا را 29 آگوست و پس از دیدار سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و سویا اعلام کند. اسپانیا 4 سپتامبر با فرانسه یک بازی دوستانه برگزار می‌کند و سپس خود را برای دیدار با مقدونیه در مقدماتی یورو 2016 که در والنسیا انجام می‌شود آماده می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان