arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

سرمربی کاستاریکا: از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرمربی تیم ملی کاستاریکا معتقد است تیمش در جام جهانی عملکرد خوبی داشته است.

با شکست 4 بر 3 برابر هلند در ضربات پنالتی از جام جهانی کنار رفت.

خورخه لوئیس پینتو سرمربی کاستاریکا پس از حذف تیمش از جام جهانی گفت: ما تیم مدعی و پرستاره نیستیم و با داشته‌هایمان در این جام به میدان رفتیم اما توانستیم تیم بدون شکست جام لقب بگیریم. نشان دادیم که تیم باارزش و خوبی هستیم و در کل از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم.

سرمربی کاستاریکا ادامه داد: از حمایت برزیلی‌ها تشکر می‌کنم. هواداران‌مان نیز فوق‌العاده بودند و من کلمه‌ای برای ستایش آن‌ها ندارم. در مجموع از هوادارانی که برابر هلند ما را حمایت کردند تشکر می‌کنیم. ما جام را ترک کردیم اما نشان دادیم که تیم کوچکی نیستیم و خوشحالم که بدون شکست به خانه برمی‌گردیم.

پینتو در پایان گفت: از این شکست خیلی ناراحت شدم. وقتی وارد برزیل شدیم خیلی‌ها به تیم ما هیچ امیدی نداشتند اما در طول جام جهانی اتفاق‌های خیلی خوبی رقم زدیم. اکنون در حالی جام جهانی را ترک می‌کنیم که در طول مسابقه شکست نخوردیم. برابر تیم‌های بزرگی در این جام به میدان رفتیم. توانستیم برابرشان بازی خوبی به نمایش بگذاریم. امشب حتی برابر هلند می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. ما پیشرفت خوبی در سال‌های گذشته کردیم نشان دادیم که فوتبال کاستاریکا فوتبال بانظم و سازماندهی‌ شده‌ای است. از تاکتیک خوبی برخوردار است و فوتبال منحصر به فرد خود را دارد. خوشحالم که تصویر خوبی از فوتبال کاستاریکا به جهان نشان دادیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان