arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۳

درد دل‌هاي مارادونا از نيمه‌نهايي1990

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسطوره فوتبال آرژانتين بر اين باور است که برزيلي‌ها در رويارويي با آلمان بايد از فوتبال کشورش الگوبرداري کنند.

در حالي که ديدار برزيل و آلمان در نيمه نهايي جام جهاني بامداد چهارشنبه آغاز مي‌شود ديگو مارادونا اعلام کرده برزيل بايد از تيم ملي آرژانتين در جام جهاني 1990 ايتاليا الگو برداري کند.

برزيل در پيکار با آلمان تياگو سيلوا را به دليل محروميت و نيمار را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. در نيمه نهايي جام 90 نيز آرژانتين در حالي به مصاف آلمان رفت که چهار بازيکن اصلي خود را در اختيار نداشت.

مارادونا در اين زمينه گفت: در آن جام کلوديو کانيگيا و ريکاردو جيوستي محروم بودند. ما در آن ديدار چهار بازيکن‌مان را به دليل آسيب ديدگي و محروميت از دست داده بوديم. علاوه بر اينها بايد با ادواردو کودسال، داور مکزيکي آن ديدار نيز مقابله مي‌کرديم. او در دقيقه 65 به اشتباه پدرو مانزون را به خاطر تمارض يورگن کلينزمان از زمين اخراج کرد. گوستاوو دزوتي هم اخراج شد و ما بازي را با 9 نفر به پايان رسانديم. آلمان بازي را با يک پنالتي که به هيچ وجه صحيح نبود به پايان برد. باختيم اما تا جايي که توانستيم مقاومت کرديم.

مارادونا افزود: وقتي در چنين شرايطي قرار مي‌گيريد بايد بدانيد که چطور با آن مقابله کنيد. برزيل هم بايد در شرايط کنوني برگي از تاريخ ما در آن جام را مرور کند و آماده انجام هر کاري در بلوهوريزنته باشد.



نظرات بینندگان