arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۳

هدر رفت 30 درصد از آب شهر تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته نظارت کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران از هدر رفتن 30 درصد آب در شهر تهران طبق تحقیقات پژوهشگران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن پیرهادی در جلسه دیدار با کارکنان شهرداری منطقه 3 گفت: در حال حاضر استفاده نامتعارف آب در شهر تهران یک مسئله جدی است و برای جلوگیری از کمبود آب باید برنامه ریزی اصولی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز کرد: براساس استاندارد به ازای هر هزار نفر شهروند یک مسجد باید در شهرهای بزرگ وجود داشته باشد که باید در تقویت این موضوع اقدام کنیم.

پیرهادی درباره سرای محلات نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که سرای محلات نوپا است وجود اشکالاتی در آن طبیعی است اما توزیع قدرت و وظایف به شهروندان باید از یک نقطه ای آغاز می شد تا از ظرفیت و پتانسیل مردم در اداره شهر استفاده شود.

وی از ایجاد تسهیلات سلامتی، ورزشی و فرهنگی برای خانواده کارکنان خبر داد و ادامه داد: 8 برنامه جدی در این زمینه تا یک ماه آینده شروع می شود.
 
رییس کمیته نظارت کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باید در اداره بهتر شهر نگاه سیستمی و فرایندی را دنبال می کنیم تا دغدغه های روزمره شهری مانند ساخت و ساز،موضوعات عمرانی و ترافیکی و ... از دوش شهروندان برداشته شود تصریح کرد: امروز کشور را به دست ما سپرده شده است پس باید طوری آن را اداره کنیم که قابل بهره برداری توسط نسل آینده باشد.

در ادامه این جلسه سلیمانی شهردار منطقه 3 گفت: حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران برکتی برای مجموعه است تا از نزدیک با مشکلات کارکنان آشنا شده و در برنامه ریزی های سطح کلان شهرداری لحاظ و مشکل گشایی شود.

وی با تاکید بر اهمیت معماری شهری از تشکیل کمیته نما و منظر در منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که موضوعات عنوان شده در جلسات این کمیته ، منظر و کیفیت معماری شهر را تقویت می کند. 
نظرات بینندگان