arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۳

231 شهید در غزه تا قبل از شروع آتش بس

شمار شهدای غزه تا پیش از زمان اعلام آتش بس موقت، به 231 تن رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
العالم: در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از 11 روز قبل به صورت مستمر ادامه داشت، تا امروز 231 تن از ساکنان غزه شهید و 1700 تن مجروح شدند.

با توجه به هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، بیشتر قربانیان این حملات جنایتکارانه، زن و کودک هستند.

با افزایش حملات هوایی به منازل مسکونی در خان یونس و بیت لاهیا و دیر البلح 5 نفر شهید و تعدادی زخمی شدند. همچنین منزل خلیل الحیه از فرماندهان حماس ویران شد. توپخانه و ناوهای رژیم اشغالگر نیز تمام مناطق ساحلی و شرق غزه را هدف قراردادند.
آتش بس چند ساعته با درخواست سازمان ملل متحد از صبح امروز شروع شد، و از سوی دیگر مذاکراتی بین گروههای مقاومت و دولت مصر در مورد پیشنهاد آتش بس در جریان است.
از سوی دیگر، گروههای مقاومت گفتگو در مورد آتش بس 10 ساله با رژیم صهیونیستی را نپذیرفتند و اعلام کرده اند که متن هر طرح پیشنهادی باید صریحا متضمن پایان کامل محاصره غزه باشد.

در مقابل نیز مقامات رژیم صهیونیستی از اصابت 10 موشک در تل آویو و منطقه غش دان و رامات غان خبر دادند. 4 موشک نیز  نزدیک نیروگاه اتمی دیمونا اصابت کرد.
گردان های قسام نیز به منطقه بئر السبع 5 موشک گراد شلیک کردند و آژیر خطر در تعدادی از مناطق از جمله مرحافیم و اسدود و کریات غات و بیر توفیا به صدا درآمد.
رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 150 موشک از غزه شلیک شده که بیشتر آنها در منطقه عسقلان فرود آمده است.

نظرات بینندگان