arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۳

فایل مصاحبه ترابیان: ماندن کی روش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضور یا عدم حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران موضوعی است که بعد از جام جهانی فوتبال نقل محافل ورزشی و غیرورزشی بود.
[فایل مصاحبه ترابیان: ماندن کی روش]

مردی که به واسطه حضورش در تیم ایران و بهره گیری از بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در لیگ های معتبر فوتبال دنیا، روح تازه ای در فوتبال کشورمان دمید و پس از صعود مستقیم به جام بیستم، بازیهای منطقی و عملکرد قابل قبول وی همراه ملی پوشان کشورمان تمجید جهانیان را به همراه داشت، هر چند در بازی آخر نتوانستیم به آن چه می خواستیم دست یابیم.

در چند روز اخیر گمانه زنی هایی از حضور کی روش در کشورهای مختلف به گوش می رسید که آفریقای جنوبی بیش از دیگر کشورها خودنمایی می کرد، پس از عملکرد تیم ایران در جام جهانی فوتبال، دوستان و کارشناسان به ماندن کی روش در ایران رای مثبت دادند تا مسوولان به نوعی مجاب شوند تا به هر طریق ممکن مرد پرتغالی را در ایران نگه دارند.

قرارداد کی روش دهم مردادماه به پایان می رسد، روزی که او می تواند با هر تیمی وارد مذاکره شده و عقد قرارداد کند، نشست 3 نفره علی کفاشیان، کارلوس کی روش و عباس ترابیان با همین محور در کمپ تیم های ملی برگزار شد تا در خصوص آینده تصمیم گیری شود.

برای اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص با عباس ترابیان مدیر بازاریابی و مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا اخبار صحیح را از زبان وی بشنویم.

فایل صوتی گفت وگوی تلفنی در اینجا
نظرات بینندگان