arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

هشدار سردار نقدی به حکومت اردن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: خون کودکان بی گناه غزه رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را بدنبال دارد و صهیونیست ها را به زباله دان تاریخ فرستاده است.

منطقه گیلان، سردار محمدرضا نقدی با اشاره به وضعیت فلسطین و مردم بی دفاع غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: خون کودکان بی گناه غزه رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی را بدنبال دارد و صهیونیست ها را به زباله دان تاریخ فرستاده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عدم انتشار آمار کشته و مجروحان ارتش رژیم صهیونیستی اشاره و یادآور شد : ارتش اسرائیل از وحشت انتشار آمار کشته و زخمی های 28 روز تجاوز به غزه تمامی ارتباطات خارجی را قطع کرده است.

نقدی با اشاره به شکست رژیم اسرائیل در غزه گفت: ارتش اسرائیل در برابر مقاومت و ایستادگی مردم غزه به ذلت رسیده است.

وی با اشاره به اظهارات نظریه پرداز صهیونیستی مبنی بر فروپاشی اسرائیل تا 10 سال آینده گفت: به نظر ما این نظریه دلداری به صهیونیست هاست، زیرا آنها زودتر از این نابود خواهند شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این‌که دولت اردن حواس خود را جمع کند و مانع مسلح کردن جوانان فلسطینی نشود گفت: دولت اردن بداند اگر در کنار اسرائیل بایستد زیر پای ملت ها له خواهد شد.

نقدی با تاکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند گفت: بازاریان باید در این امر پیشقدم باشند، بازار مسلمان محل فروش کالای ضد مسلمانان نیست.

وی با تاکید بر کمک به تولید داخل و افزایش صادرات کالاهای ایرانی گفت: در بازار ما نباید کالای فرانسوی، آلمانی فروخته شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان با تقدیر از بازاریان غیور رشت در حمایت های مادی و معنوی از مردم غزه گفت: بازاریان رشت خاطره خط‌شکنی خود را در ارسال کمک‌های مردمی به جبهه با دادن سلاح به کرانه باختری امروز زنده کردند، دستی که امروز اصناف رشت به جهان اسلام داده‌اند باید الگو شود تا بازارهای اسلامی به حرکت درآیند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان