arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

نتانیاهو تلفن همراهش را خاموش کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری روزنامه صهیونیستی ˈیدیعودآحارانوثˈ گزارش داد که ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر ر‍ژیم صهیونیستی تلفن همراه خود را خاموش کرده و اطلاعی از وی در دست نیست.


به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین وابسته به ˈحماسˈ به نقل از این یدیعود آحارانوث، وزیران کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که نتانیاهو دقایقی پیش از برقراری آتش بس 72 ساعته در غزه ناپدید شد و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

این روزنامه همچنین گزارش داد که به دنبال خاموش بودن تلفن همراه نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از آتش بس 72 ساعته و ناپدید شدن وی ، هیچکس خبر ندارد که چه اتفاقی برای وی افتاده است .

وزیران کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گذشته اعلام کردند که نتانیاهو تمامی اطلاعات مربوط به نتایج مذاکرات قاهره را در اختیار خود گرفته و منتشر نمی کند.

نمایندگان رژیم صهیونیستی و گروههای فلسطینی گفت وگوهایی را برای برقراری آتش بس دایم در غزه در قاهره پایتخت مصر آغاز کرده اند.

رژیم صهیونیستی در حملات پنج هفته ای به نوار غزه دستکم دو هزار غیرنظامی فلسطینی را شهید و بیش از 10 هزار نفر از ساکنان این باریکه را مجروح کرده است .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان