arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

واکنش قالیباف به مرگ یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پنج روز پس از درگذشت کارگری که بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران منسوب به منطقه ۴ شهرداری تهران روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه در خیابان تهران‌پارس کشته شده بود، شهردار تهران با ابراز تاسف از فوت یک «شهروند تهرانی» توسط عوامل پیمانکار شهرداری گفت: متاسف هستم و عرض تسلیت دارم، اما این گزارش هنوز دقیق نشده و رسیدگی نهایی صورت نگرفته است.

محمدباقر قالیباف  با اشاره به اینکه طبیعتا مراجع ذیربط و قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی می‌کنند، تاکید کرد: متاسفانه همیشه این مشکل وجود دارد و در سد معبرهایی که به وجود می‌آید، این درگیری‌ها میان ماموران شهرداری و افرادی که در آنجا حضور دارند اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه حتی در سال چندین نفر از ماموران شهرداری هم هستند که نقص عضو می‌شوند، ادامه داد: من درباره این حادثه اطلاعات بیشتری ندارم و عنوان می‌کنم که سابقه چنین درگیری‌هایی وجود داشته است.

قالیباف ادامه داد: درباره اتفاقی که دیروز رخ داده است نیز طبیعتا مراجع قضایی رسیدگی می‌کنند و در صلاحیت آن‌ها است تا مشخص شود چه کسی مقصر بوده است و کسی که مقصر باشد حتما با او برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران، تصریح کرد: من یک سوال از شما دارم که آیا به عنوان یک خبرنگار صحبت‌های من در نماز جمعه را گوش کردید؟ من با صراحت گفتم با تفکیک جنسیتی مخالف هستم و این اتفاق نیفتاده و بقیه موارد را می‌توانید از بقیه سوال کنید.

منبع: ایلنا
برچسب ها: شهرداری ، جنسیتی ، معبر ، سد
نظرات بینندگان