arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

خانواده کارگرکشته شده توسط شهرداری اجازه ورود گزارشگران صدا و سیما به خانه‌شان را ندادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برادر مرحوم «علی چراغی» از دستگیری آخرین متهم حادثه «مرگ یک کارگر توسط ماموران پیمانی شهرداری» خبر داد.

«محمد چراغی» با اعلام خبر دستگیری و بازداشت چهارمین متهم حادثه  گفت: دیروز به همراه وکیل‌مان در ملاقات با قاضی پرونده وی توضیحاتی را در خصوص مراحل طی شدن پرونده به ما ارایه داد.

برادر مرحوم علی چراغی با بیان این‌که قاضی پرونده از دستگیری پیمانکار نیز خبر داد، اظهار داشت: به گفته قاضی پرونده به محض اتمام بازرسی و تکمیل پرونده دادگاه تشکیل و به خانواده ان مرحوم اطلاع داده خواهد شد.

محمد چراغی ضمن اشاره به دیدار روز گذشته شهردار منطقه چهار و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از خانواده مرحوم «علی چراغی» گفت: آقایان جاوید و عبدالهی به دلیل این‌که مرحوم بیمه‌ای نداشته و تنها نان‌آور خانه نیز بوده است، قول‌های مساعدی در خصوص کمک به خانواده مرحوم دادند.

وی ضمن اظهار گلایه از حضور گزارشگران شبکه خبر همزمان با ملاقات و حضور دیروز مدیران شهرداری با خانواده مرحوم ادامه داد: بهتر بود زمانی‌که بردارم در قید حیات بود و آن‌ها برای تهیه گزارش به بیمارستان می‌آمدند و گزارشی پخش می‌شد، نه اکنون که فقط به دلیل پوشش خبری حضور مقامات شهرداری به اینجا آمده‌اند.

برادر مرحوم چراغی افزود: ما اجازه ورود به منزل را به این گزارشگران را ندادیم اما آن‌ها در کوچه به انتظار نشسته و به محض خروج مقامات شهردای از منزل، با آن‌ها به گفتگو پرداختند.

لازم به یادآوری است، مرحوم «علی چراغی» بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران پیمانی ناحیه ۴ منطقه ۴ شهرداری تهران به مدت یک هفته در بیمارستان بستری شده بود، که سرنجام روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه در بیمارستان نورافشار تهران جان باخت.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
13
یاد حرف آقای روحانی به آقای قالیباف تو مناظره ها افتادم که می گفت من سردار نیستم.!!!!.... چاااپ لطفا
نظرات بینندگان