arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۰۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۳

تجمع مربیان پیش دبستانی مقابل آموزش و پرورش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربیان پیش دبستانی در تجمع ۱۰۰۰ نفری این بار در مقابل وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به مشکلاتشان جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وضعیت مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش و عدم شفافیت در برگزاری یا عدم برگزاری آزمون استخدامی برای مربیان پیش دبستانی این بار آنها را مقابل وزارت آموزش و پرورش جمع کرده است.

این مربیان همچنین روز گذشته تجمع چندین ساعته‌ای در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری داشتند و در نهایت به نتیجه خاصی نرسیدند.

یکی از مربیان پیش دبستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: هم‌اکنون بیش از 1000 نفر از مربیان پیش دبستانی در مقابل ساختمان وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده‌ایم و خواهان احقاق حقوق خود هستیم.

وی افزود: فردی از وزارت آموزش و پرورش که خود را زندی معرفی کرده بود در میان مربیان آمد و می‌خواست که تجمع کنندگان به داخل سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش منتقل شوند که این کار را انجام ندادیم.

دوسال پیش مجلس شورای اسلامی مصوبه ای مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی برای مربیان پیش دبستانی تصویب کرد اما وزارت آموزش و پرورش دلیل عدم برگزاری آزمون را نداشتن ردیف استخدامی عنوان می‌کند و این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
1
1
من فکر می کنم اگر آموزش و پرورش نیروهای خدمتگزار و بیسواد را از مدارس ابتدایی جمع کند و مربیان پیش دبستانی را که نیروهای زحمتکشی هستند استخدام کنند عدالت اجرا شده وگرنه خدا بچه های ما را با این خدمتگزاران و آشپز ها عاقبت به خیر کند اولیای یک معلم خدمتگزار
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
کاملا موافقم. هرچی بیسواد هست تو آموزش و پرورش استخدام کردند. وقتی معلمی فرق بین مکعب مستطیل و مکعب مربع ندونه وای به حال بچه های این کشور...
نظرات بینندگان