arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

افشارزاده: فتح‌الله‌زاده باید درباره ابهامات به ما جواب بدهد/ در کارم ذوب می‌شوم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل استقلال می‌گوید از مدیرعامل قبلی این تیم خواسته است تا درباره ابهامات پاسخ دهد. او در عین حال عنوان کرد احترام مدیرعامل و هیات مدیره قبلی را نگه می‌دارد.

بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان درباره حضورش در این تمرین گفت: من به عنوان مدیرعامل استقلال باید مرتب در تمرینات حاضر شوم و وضعیت تیم را بدانم. از طرفی حضور مسئولان در تمرین موجب افزایش روحیه بازیکنان و در نهایت به بالارفتن اعتماد به نفس آنها منجر می‌شود. خدا را شکر تیم‌مان وضعیت خوبی دارد و توانسته‌ایم تا این لحظه 18 امتیاز کسب کنیم. بسیار امیدوارم که روز پنج شنبه هم موفق شویم و به روندمان ادامه دهیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که باشگاهش اعلام کرده برخی مدارک موجود در اسنادش ناقص است، بیان کرد:‌ در تمام شرکت‌ها و ارگان ها وقتی مسئولیت‌ها جابجا شود این اتفاق رخ می‌دهد. مثلا شما اگر بخواهید یک خانه بخرید یا بفروشید باید مدارک آن را تحویل دهید که ما هنوز چیزی تحویل نگرفته‌ایم. ابهاماتی وجود دارد که از فتح‌الله‌زاده خواسته‌ایم به آنها پاسخ دهد و مطمئن هستیم این اتفاق هم رخ می‌دهد تا بسیاری از مشکلات حل شود. مثلا مسئول امور مالی قبلی باشگاه مسائلی را مطرح می‌کند اما آقای بزرگی و مسئول مالی ما مطلب دیگری را می‌گویند. همه چیز باید واضح باشد تا اگر من از این تیم رفتم آن را به خوبی به نفر بعدی تحویل دهم. باید مخارج و بدهی‌ها مشخص باشد که متاسفانه این گونه نیست. به همین دلیل خواسته‌ایم هیات مدیره قبلی بیایند و ابهامات را برطرف کنند. نامه‌ای هم که ما نوشته‌ایم در کمال احترام بود و بنا به درخواست سازمان بازرسی کشور و وزارت اقتصاد صادر شده است. ما هیچ وقت به کسانی که در تیم زحمت کشیده‌اند بی‌حرمتی نکرده‌ایم اما من هرجا که کار کرده‌ام تلاش می‌کنم تا مشکلات را حل کنم چرا که اگر به وعده‌هایمان عمل نکنیم بعدا بازخواست می‌شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرداخت بدهی 5-6 میلیاردی از زمان مدیریت او در استقلال عنوان کرد: ما چیزی حدود 8 الی 9 میلیارد تومان از معوقات گذشته و هزینه‌های کنونی را پرداخت کرده‌ایم و به دنبال صاف کردن دیگر بدهی‌ها هم هستیم. بدهی‌هایی از سال 87 باقیمانده که باید پرداخت شود البته نامه‌ای به من داده‌اند که نام چند نفر مثل مرفاوی در آن قرار دارد که تنها یک امضا داشت که وکیل این افراد آن را امضا کرده بود. وقتی چنین شرایطی به وجود می‌آید کار سخت می‌شود و من به شخصه هیچ گاه تلاش نکردم تا مشکلات را در رسانه‌ها مطرح کنم. من همیشه حرمت باشگاه، بازیکنان،‌ فتح‌الله زاده و هیات مدیره قبلی را نگاه می‌دارم. زمانی هم که به هیات مدیره استقلال آمدم و دیدم که توانایی کار ندارم استعفا دادم اما الان که مدیرعاملم از 6 صبح تا هر وقت که بتوانم در باشگاه هستم. من در کارم ذوب می‌شوم و برای موفقیت مجموعه‌ام تلاش می‌کنم.

افشارزاده ادامه داد: همه بازیکنان قدیمی استقلال امیدوار باشند که من طلب‌هایشان را حل می‌کنم. قطعا اگر من امروز قراردادی امضا کنم مدیر بعدی هم به آن متعهد است. البته شاید کمی از این پرداختی ها را تعدیل کنیم اما قطعا اگر پول داشته باشیم همه را پرداخت می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اجازه حضور ماجدی در تیم ملی را خواهد داد یا نه تصریح کرد: به هیچ وجه چنین اجازه‌ای را نمی دهم. او یکی از بهترین همکاران و مشاوران من است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوتفاهماتی که میان او ومظلومی اتفاق افتاده اظهار کرد: روز گذشته مظلومی را در بازی استقلال و هنرمندان دیدم. به او گفتم که بارها برای دیدن برادرت آمده و حتی شما دو نفر را با هم آشتی داده‌ایم. خبرنگاری هم در این مورد با مظلومی تماس گرفته و او گفته که افشارزاده از این صحبت‌ها نمی‌کند.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به مشکلات پرسپولیس چیست و چرا آبی‌پوشان از این مشکلات ندارند، افزود: رویه من این است که کارها را با مشورت اطرافیان انجام می‌دهم و سعی می‌کنم فضا را خانوادگی کنم. البته کمی با این شرایط فاصله داریم اما وقتی می‌گویم ماجدی باید در استقلال بماند صحبتی است که از ته قلبم مطرح می‌کنم. من با فضای فوتبال آشنا هستم و اعتقاد دارم یک مدیر باید دو خصوصیت داشته باشد یکی اینکه بتواند افرادی را که با آنها کار می‌کند درک کند و دوم اینکه آن افراد هم متقابلا او را درک کنند. این مساله 80 الی 90 درصد در استقلال وجود دارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان