arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳

قرارگاه پدافند با پهپادهای سپاه برای هواپیماهای جنگی آمریکا ایجاد مزاحمت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود هفت الی هشت ماه است که این قرارگاه از پهپادهای سپاه جهت ایجاد مزاحمت برای هواپیماهای جنگی آمریکایی استفاده می‌کند اظهار کرد: رهبری نیز از این اقدام ما خشنود هستند.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی صبح امروز در سخنان خود در جمع پیشکسوتان پدافند هوایی با اشاره به اینکه این قرارگاه از هواپیماهای با سرنشین سپاه نیز استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: باور قلبی رهبری این است که پدافند هوایی در اولویت است و این جمله هنوز بر سر زبان‌ها باقی مانده است.

وی بر ضرورت وجود هیأت سیاست‌گذاری پیشکوتان در پدافند هوایی تأکید کرد و گفت: امروز باید در همه عرصه‌ها از تجارب پیشکسوتان استفاده کنیم و نباید کارهای روزمره موجب شود که کمک‌های پیشکسوتان نادیده گرفته شود، ما باید پیشکسوتان را در جریان مسائل پدافند هوایی قرار دهیم.

امیر اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: ما چون دستور رهبری را داریم هیچ‌گاه خسته نمی‌شویم اما به کمک پیشکسوتان نیز نیازمندیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به اینکه ما برای تأمین نیازهای درمانی کارکنان پدافند هوایی می‌جنگیم افزود: ما سه ماه به ارتش فرصت داده‌ایم تا تکلیف بیمارستان پدافند را مشخص کند زیرا اگر جسم و روح پرسنل ما آسیب ببیند امکانات پدافند کارایی نخواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌هایی همچون استفاده از بالگرد رزمی یا پهپادهای رزمی اکنون در دست اجراست.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان