arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۳

واکنش به مصادره میلیون‌ها دلار درآمد فلسطین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مقامات فلسطینی به مصادره میلیون‌ها دلار مالیات توسط رژیم صهیونیستی بشدت واکنش نشان دادند و خواستار توقف هماهنگی امنیتی در پاسخ به این اقدام شدند.

  «مصطفی برغوثی» دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین در واکنش به مصادر 127 میلیون دلار از مالیات فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با این رژیم شد.

رژیم صهیونیستی روز شنبه (دیروز) در واکنش به اقدام محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امضای معاهده پیوستن تشکیلات خودگردان به دادگاه لاهه و دیگر نهادهای بین‌المللی، میلیون‌ها دلار از مالیات فلسطینی‌ها را بلوکه کرد.

بنا به گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، برغوثی گفت: مصادره این مالیات‌ها، دزدی و راهزنی است. اسرائیل حق ندارد پولی را که به فلسطینی‌ها به واسطه عرق جبین خودشان پرداخت می‌شود ، مصادره کند.

برغوثی تاکید کرد که پاسخ فوری به این اقدام توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر فشارهایی است که تلاش می‌کند از اراده سیاسی و مبارزه‌ای ملت فلسطین بکاهد.

عریقات: مصادره مالیات‌ها جنایت جنگی است

صائب عریقات عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» در واکنش به این اقدام اعلام کرد : مصادره اموال مذکور جنایت جنگی دیگری است و در برابر فشارهای اسرائیلی تسلیم نخواهیم شد.

رژیم صهیونیستی این 127 میلیون دلار مالیات را شنبه (دیروز) در تلافی به مراجعه فلسطینی‌ها به دادگاه بین‌الملل برای پیوستن به آن مصادره کرد
منبع: فارس
نظرات بینندگان