arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۳

صالح: شرايط اردو بسيار ايده آل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربي تيم ملي اميدگفت: ديدار دوستانه مقابل عمان در آماده سازي ما براي بازي با تيم هاي عربي کمک زيادي خواهد کرد.

به گزارش فارس، مجید صالح در ابتدا درباره نخستین جلسه تمرینی تیم ملی امید در عمان گفت: به دلیل اینکه از شرایط آب و هوایی تهران که در ارتفاع است به سطح ارتفاع نزدیک به دریا آمده ایم، در ابتدا یک جلسه تمرینی هوازی و شاداب را برگزار کردیم تا به این وسیله خستگی سفر هم رفع شود.

وی ادامه داد: امروز ریکاوری حدود 50 دقیقه طول کشید و طی آن عرق بازیکنان را درآوردیم. در نظر داریم تا فردا در سالن تمرین با وزنه را برگزار کنیم و البته تمرین داخل زمین هم خواهیم داشت که بر همین اساس در دو نوبت صبح و عصر تمرین یک ساعته را پیگیری خواهیم کرد. در واقع برای تمرین نوبت عصر انجام کارهای تاکتیکی را مد نظر داریم تا برای بازی روز شنبه خود را آماده کنیم.

مربی تیم ملی امید درباره بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی زیر 22سال عمان و مقدار شناختی که کادرفنی از این تیم دارد، بیان کرد: خود من شناختی از تیم عمان ندارم اما تیم ملی امید چند بار برای برگزاری دیدار دوستانه به عمان آمده است و بطور کلی شیوه فوتبالی تیم های عربی در این تیم هم وجود دارد و این دیدار در آماده سازی ما برای بازی با تیم های عربی کمک زیادی خواهد کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که جو حاکم در اردو و همکاری بین کادرفنی چگونه است، اینطور پاسخ داد: از نظر من همه شرایط اردو بسیار ایده آل است. بازیکنان از نظر رفتار و شخصیت اردویی بسیار خوب رفتار می کنند و اعضای کادرفنی هم در سازمان کاری خود با قدرت کارهای مرتبط با حوزه خود را انجام می دهند. امیدوارم نظم که مهمترین اساس هر کاری است همانند این مدت در تیم ملی امید پایدار باشد.
نظرات بینندگان